Forum antwoorden aangemaakt

RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Ik vind het een mooi idee, en zo ontstaan ook nog eens goede contacten 🙂 Computerfelix, in welke omgeving woon jij? Wellicht is er iemand in de buurt die een T500 bezit. Ik kan wel bemiddelen met adre...

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: Appels of ander hard fruit ontsappen met Pectolase Enzymen

Dan gewoon eens proeven, smaken ze zuur dan zijn ze dat ook 🙂

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Nee, het is zelfs al aan het klaren. Groen is inderdaad vaak minder zoet. Je moet er eens heen gaan met je refractometer en een stukje op je refrachtometer uitknijpen. heb je een refractometer voor je...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Een kwartiertje valt mee, ik dacht dat je er wel een uur mee kwijt zou zijn. Ik heb zo'n ontsapper nog nooit gebruikt. Ik weet even niet meer welke jij hebt, maar de enzymen die jij nodig hebt staat p...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Hoi Jens, Hoeveel past er in je stoomontsapper en hoelang duurt het voor je dat ontsapt hebt? 100 kilo is best veel. Als je de enzymen gebruikt zou je eigenlijk nog een draaipersje moeten hebben. Die...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Hoi computerfelix, we gaan voor een oplossing. Ik hoop dat we er op het forum uitkomen. En anders gaat hij retour en ga ik hem onderzoeken. Je hoeft het verhaal verder niet bij iedere reactie opnieu...

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: Nederlandstalige Grainfather instructiefilmpjes

Erik, ik hoop dat je het naar je zin hebt in de ardennen! Even een update, er is zojuist bovenaan dit bericht een 3e Grainfather filmpje bijgekomen, en wel het stoken met de Copperdome!

In forum Grainfather

9 jaar geleden
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy

Ik heb ook droge bakkersgist gebruikt. Hoelaat had je de gist erbij gedaan? Een banaan erbij heeft geen zin, alles zit al in het roggebrood. Idd geduld, ik denk dat ik vraag over de temperatuur aan j...

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Hoi Lattendeur, welkom hier! Een leuk recept met noten zou leuk zijn. Zou je je recept voor Porto met ons willen delen? Je kunt een nieuw topic aanmaken onder recepten 🙂 Veel plezier op het forum!

In forum Stel je even voor...

9 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Hoi computerfelix, welkom hier! Als je op deze link drukt kun je in het T500 topic reageren net als je in dit topic doet. Succes!

In forum Stel je even voor...

9 jaar geleden
RE: Watermeloen

Klinkt lekker! En wat staat hij mooi te glimmen! Hobbyruimte ziet er goed uit!

In forum Recepten

9 jaar geleden
RE: ° Alcohol vs % alcohol

Deze bessenlikeur zal iets boven de 30% alcohol uitkomen in het eindproduct.

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: ° Alcohol vs % alcohol

De suiker en de bessen lengen het aan. Ze praten dus gewoon over procenten en niet over proof

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy

Leuk experiment met de havermout. Het heeft een minder uitgesproken smaak dan roggebrood, maar er kan wel wat lekkers uitkomen. De hoeveelheid is wel erg klein. Wat voor ketel heb je?

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Opbrengst suikermash

Ah toch wel dus 🙂 Ik dacht dat dat de hoeveelheid zou verklaren 😉

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
Pagina 315 / 456