Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Opbrengst suikermash Dit zijn ook geen flesjes van een liter |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: ° Alcohol vs % alcohol Haha dat begrijpen we helemaal hoor! Nou zijn er hier niet veel mensen die hun vaatjes zo lang met rust kunnen laten 😉 Maar er zijn wel wat trucjes die je hier kunt leren om snel goede resultaten te b... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: ° Alcohol vs % alcohol Maar om het zeker te weten moet je natuurlijk het etiket zien. Er zijn altijd mensen die het zo sterk mogelijk willen, maar een commerciele calvados van 78% is er niet in de handel. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: ° Alcohol vs % alcohol Dat is voor een Calvados wel erg heftig als het gewone procenten zouden zijn. Klinkt dus niet als ABV maar als proof, dus 38% in normale nederlandse procenten dus, en dat is ook een normaal percentag... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: 2" koperen kolom project Ziet er heel degelijk uit! Echt een plaatje! Heb je al tijd gehad hem een keer te gebruiken voor het echte werk? |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Suikergehalte per fruitsoort Welk fruit zou je willen vergisten? De Kaki's? Ik zou de kroon er af halen en verpulpen in de blender of staafmixer, eventueel wat water erbij om het mixen beter te laten verlopen. Dan is het aan jou ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Suikergehalte per fruitsoort Kaki's liggen gewoon in de supermarkt en op de markt. Ze worden omschreven als een vierkante tomaat, wat natuurlijk niet helemaal zo is. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Moet de gestookte alcohol altijd gefilterd worden? Dan is er niks aan de hand en regelen we het wel! Ik zal hier posten als ze binnen zijn! |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Watermeloen Het water blijft inderdaad achter bij het stoken, maar je hebt zoveel volume te verstoken. Hoeveel liter kan er in je ketel? Kan het in 1 keer? Dan maakt het niet uit. De drap zakt gewoon naar de bode... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Moet de gestookte alcohol altijd gefilterd worden? Hoi Scoozy, die doet het ook heel goed hoor. De EZY is wel iets eenvoudiger in gebruik. Is hij nog helemaal ongebruikt? En zit de gebruiksaanwijzing er nog bij? Zo ja dan kan ik er nog wel wat mee h... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Homemade Gin Basket Is dat wel siliconen? Het ziet er meer uit als een soort schuim, wat Erik zegt, het lijkt op materiaal dat voor ondervloer gebruikt wordt, of iets dat daar op lijkt. |
9 jaar geleden |
|
RE: 2" koperen kolom project Gaaf! Dan ben je inderdaad wel ff druk. Dan heb je ook geen tijd gehad om te stoken haha. Hier kinderen ook nog vrij, vooral de jongste nog handen vol aan ? |
9 jaar geleden |
|
RE: 2" koperen kolom project Leuk! Was je op vakantie? We horen niks meer van je ? Ben benieuwd naar je resultaten! |
9 jaar geleden |
|
RE: Homemade Gin Basket Leuk! Ben benieuwd. Ik denk wel dat het goed is om nog wat op te boren, om te voorkomen dat je een snelkookpan van je ketel maakt. Maar als de ketel niet te vol zit en je doet het kalm aan moet het lu... |
9 jaar geleden |
|
RE: 2" koperen kolom project Hillbilly! Hoe ver ben je met het project? Heb je hem al met succes gebruikt? Ben erg benieuwd naar dit mooie projectje hoor! Bij je laatste bericht ziet hij er al klaar uit, maar mis de update ? |
9 jaar geleden |