Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Suikergehalte per fruitsoort He wat balen, buiten de fruitvliegjes wat heel irritant is, is ook al het werk voor niets geweest. Zonde. Ja, ik heb gewoon de hele appel gepakt en geraspt langs de grove sliertenkant. Dan houd je het... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Homemade Gin Basket Daar zou je gelijk in kunnen hebben, een kweste van proberen. Wat betreft de sink strainer waar Erik het over heeft, die heeft Still spirits voor de airstill als botanical basket. Komt echt bijna op... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Moet de gestookte alcohol altijd gefilterd worden? Thanks! |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Suikergehalte per fruitsoort Juist, een refractometer voor de suiker en een voor de alcohol. De appels gaat een groot succes worden! Geniet maar even lekker van je borrel en de olie en dan hebben we het er vandeweek nog wel ove... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Moet de gestookte alcohol altijd gefilterd worden? Nee idd, ik moet wat scherper blijven ? |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Moet de gestookte alcohol altijd gefilterd worden? Staan idd niet op de site, ze liggen hier wel op de plank. Vandaar dat ik ze nooit verkoop! ? Ik ga daar snel wat aan doen! |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Moet de gestookte alcohol altijd gefilterd worden? De filters heb ik gewoon liggen, staan ze niet op de site? Ff kijken ? |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
Suikergehalte per fruitsoort Een handig lijstje om te kunnen zien hoeveel suiker een soort vrucht gemiddeld per 100 gram kan bevatten. Dit kan dus afhankelijk van de precieze soort en de rijpheid nog verschillen. Kokosnoot 1 ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Moet de gestookte alcohol altijd gefilterd worden? Staat genoteerd! |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Moet de gestookte alcohol altijd gefilterd worden? Staat al lange tijd in bestelling, ik hoop ze spoedig weer te hebben. Het gaat naar verwachting nog wel een week of 3 duren. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Moet de gestookte alcojol altijd gefilterd worden? Niks moet hoor, als jij geen nare bijsmaakjes proeft kun je het zo gebruiken. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Watermeloen Je stookwijn zal ongeveer op 4,7% uit kunnen komen.er van uitgaande dat galliameloen ongeveer 6,5% suiker bevat (volgens de lijstjes) en je 800 gram hebt toegevoegd. Goed dat je niet veel suiker heb... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Watermeloen Hoi Fastback, prima idee en dat kan een lekker drankje worden! Wel ben ik bang dat je met een refluxkolom veel smaak verliest. Heb je geen mogelijkheid om een alambiek te gebruiken? Is het de T500 d... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Moderatie nodig In sommige fora software is het mogelijk bepaalde reacties uit een topic te trekken en die toe te voegen aan een ander topic. Ik kan dat niet. Ik kan alleen reacties wissen, of het hele topic onder ee... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Diverse amateurs vragen Je hebt waarschijnlijk je alcoholdobber er in gestopt. Deze is niet bedoeld voor je stookwijn maar voor je dsitillaat. Als je zou meten met een vinometer zou je wel zie dat er alcohol is gevormd. Je h... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |