Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Alcotec Turbo 48 heeft een geurtje Ja die ruikt ook fantastisch, in het verleden ook wel met de sapcentrifuge sap gemaakt en laten vergisten.ruikt net zo goed. vroeger deed ik dat nog met suiker maar ben daar helemaal afgestapt. Voor ... |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Alcotec Turbo 48 heeft een geurtje Gistende appelwijn, heerlijk ? vaak even aan het waterslotje ruiken. Calvados maken is zeker geen straf ?Dat was bij de morellen ook zo lekker. Zelfs de backset uit de ketel rook nog lekker. |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Alcotec Turbo 48 heeft een geurtje Turbos ruiken nooit lekker, ook die van Prestige zal je niet fijn vinden ruiken. Als je ooit een stookwijn van fruit gaat maken weet je niet wat je ruikt, dat ruikt heerlijk ? |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: ° Alcohol vs % alcohol Het engels stelsel kende ik niet, ga ik me nog eens op inlezen, thx! |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Show your (wo)mancave En hoe reageer jij als je vrouw tijdens het maischen wilt gaan wassen? |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Show your (wo)mancave Dat is goed te combineren, ik denk niet dat je snel zin hebt om te wassen als je aan het maischen bent ? |
9 jaar geleden |
|
RE: Show your (wo)mancave Voor mij is het nog maar een droom, jij hebt je cave al bijna op orde! Het ziet er fantastisch uit. Al met al nog een aardige investering geweest met je keukenblokje. Je hebt ook extra groepen moeten ... |
9 jaar geleden |
|
RE: Show your (wo)mancave Omdat ik thuis echt geen ruimte meer heb denk ik er over een hobbyruimte te huren, dat dan meteen een echte mancave gaat worden. Zo kan ik toch nog vanuit huis blijven werken ? Lijkt me heerlijk, comp... |
9 jaar geleden |
|
RE: Show your (wo)mancave Op de stooktv filmpjes kun je ze zien pruttelen in de woonkamer 🙂 |
9 jaar geleden |
|
RE: Moderatie nodig Ik ben er wel voor om net zoals op home distillers een True and tried recepy deel toe te voegen. Dus kant en klare recepten die bovenaan blijven staan. Dan mag onder het recept gewoon worden doorgekle... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Moderatie nodig Hoi sj44k, Er wordt op de achtergrond behoorlijk gemodereerd, regelmatig worden er lappen onzin en ruzies verwijderd. Ook worden nieuwe topics steeds herplaatst in de juiste rubriek. Dat valt de lezer... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Meten en weten Als het een amerikaans boek is hebben ze het idd over proof. 95 graden proof is dus 47,5% ABV. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: ° Alcohol vs % alcohol Ik heb het idee dat in Belgie vaak over graden wordt gesproken en in Nederland heb en we het over procenten. We bedoelen hetzelfde. Abv en proof is een andere manier van meten, dat staat hier los denk... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Wel of niet tevreden met de Still Spirits parrothead? Ik heb ze op voorraad, dus laat maar weten. Ik leg er 2 voor je opzij! |
9 jaar geleden |
|
RE: Wel of niet tevreden met de Still Spirits parrothead? Dan gaan we die regelen voor Dumo! |
9 jaar geleden |