Forum antwoorden aangemaakt

RE: Wel of niet tevreden met de Still Spirits parrothead?

@Dumo, dat gebeurt zo vaak......ik ga maandag voor je kijken, ik regel wel wat 🙂 ik denk inderdaad dat die van Erik zn foto het meest in de buurt komt.

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: Welke filmpjes met uitleg willen jullie graag zien?

Hoi Erik, Dat klopt, je kunt alleen filmpjes op youtube zetten en dan hier de link plaatsen. Ik heb niet genoeg schijfruimte om de filmpjes zelf te kunnen hosten.

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Hoi Erik, jawel hoor. Hij mag terug als je wilt, dan ruil ik hem voor iets anders dat je leuk vind ? het ziet er niet naar uit dat er snel een andere voor terug komt helaas. En ander swil Scoozy hem m...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Hoi scoozy, Hij komt niet meer volgens mij, er zou gewerkt worden aan een nieuwe versie omdat dit artikel niet goed functioneerde maar ik hoor er iets meer van. Hij hing niet goed recht en kon de sne...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Die voor de T500 komt volgens mij niet meer. De normale stand-alone koper parot met dobber begin september weer.

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Ah wel bijna uitverkocht, er is er nog 1. Heb het aangepast hoor. Ik bestel ze bij! Thanks!

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Huh is ie weer uitverkocht? Volgens mij klopt dat niet.... ff checken hoor!

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Appels of ander hard fruit ontsappen met Pectolase Enzymen

Jazeker, een gewone koperen alambiek. Bij het kirsch topic kun je hem zien..

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Appels of ander hard fruit ontsappen met Pectolase Enzymen

Het appelsap staat nog lekker te gisten. Het gaat niet heel hard, of dat lijkt zo door de enorme leegte boven de most. Ik heb immers maar 10,5 liter in een 32 liter vat zitten. Het waterslot gedraagt ...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy

Net naar beneden voor een kop koffie, en wauw wat gaat het te keer. Schuimen doet het niet, het vat had dus helemaal vol gemogen. De brokken brood zwermen wild van onder naar boven en weer naar bened...

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Inductie + converter wordt te heet

Hoi Sven, Wat raar, ik heb het nog nooit gehoord, en heb er zelfs nog op gegoogeld en niets kunnen vinden. Wat ik mij als laatste kan bedenken is dat de maat mischien afwijkt van het inductiepunt op j...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Nu na een kwartier al een blubje om de 3 seconden. Echt bizar. Oh ja, oechsle gemeten op 70 en dat is 183 gram suiker per liter, praktisch niets uit het brood dus en dat hadden we al verwacht. Het kan...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Ik doe altijd aan een beetje verborgen reclame 😉 Noemen ze product placement 🙂

In forum Spirits

9 jaar geleden

Ik had geen zin om te wachten tot morgen. En het recept is zo simpel, je bent er zo mee klaar en je keuken wordt er niet vies van. En tijdens het koken, dat ruikt lekker! Ze dachten hier in huis dat i...

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Nederlandstalige Grainfather instructiefilmpjes

Gelukkig hebben de meeste mensen met pre-orders wel geduld, het zijn immers pre-orders 🙂 Toch zou het fijn zijn als dat lijstje nou eens uitgeleverd kan worden. En dan vooral voor mijn klanten die ...

In forum Grainfather

9 jaar geleden
Pagina 319 / 456