Forum antwoorden aangemaakt

RE: Nederlandstalige Grainfather instructiefilmpjes

Ik heb de verhoogde liquid inlets wel binnen. Ik stuur je er 1 mee bij de volgende zending. Hoef je niet te bestellen dus. Ik heb zojuist nog een mail naar iMake er uit gedaan met de vraag om meer i...

In forum Grainfather

9 jaar geleden
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy

Ik wil hem eigenlijk eerst eens gedronken hebben. Maar de hoeveelheid suiker zou in mijn ogen drastisch naar beneden kunnen en we zouden gebruik kunnen maken van de enzymen uit een kilo of 2 mout om h...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Leuk! Ik wil van dit soort recepten wel een rijtje flesjes hebben en dan eens vergelijken welke nu het beste uitpakt. En dan nog de vraag, houtsnippers, vaatje of gewoon blank laten πŸ™‚

In forum Spirits

9 jaar geleden

Heb jij deze whisky's al eens geproefd? Cornflakes is opzich wel bekend, cerials staan zelfs op de Prestige whiskygist beschreven. ik zat al eens te denken aan een havermout of brinta mash πŸ˜‰ Ik ben z...

In forum Spirits

9 jaar geleden
Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy

Steeds kom ik het weer tegen.. Odin’s Roggebrood Whisky. Omdat het recept te simpel voor woorden is is het onbegrijjpelijk dat er blijkbaar een geweldig eindresultaat uit kan komen. De lovende woorden...

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: koelwater systeem

Haha idd, je leert hier iedere dag weer bij πŸ™‚

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: koelwater systeem

Nu is hij actief. Als je na het plakken van de link een keer op enter drukt zie je dat het een link wordt πŸ™‚

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: Turbo 500 Still

Ik zie dat je de koperen T500 reflux kolom hebt. Ik neem aan dat het over het stoken met deze gaat en niet over de potstill? Dan inderderdaad tussen de 55 en 65 houden. Het meten van de temperatuur va...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Haha dat doe je goed! iedereen aan Erik's Whisky πŸ™‚ Morgen ga ik Odin's Roggebrood Whisky mash maken, te simpel voor woorden maar een Tried and True recipe van Home Distillers Verslagje komt morgen!

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Dat is in dit geval de snelste oplossing Wil je dit weekend alles gestookt hebben? Gaat het weer in een vaatje?

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Die coldcrash zou in dit geval inderdaad ideaal zijn. Ik overweeg zelf ook een aantal icepacks aan te schaffen en in de vriezer te gooien. Dat hulppompje waarmee je ijswater kunt rondpompen in het koe...

In forum Grainfather

9 jaar geleden
RE: a Poor mans Grainfather

Staat genoteerd Leon! Ik houd jullie op de hoogte, als hij er is meld ik me πŸ˜‰

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Vorige maand kregen we bericht dat ze deze maand zouden komen. Maar ik hoor er nog niets van. Het zou je brouwruimte mooi afmaken he πŸ˜‰

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Tot mijn grote schrik kreeg ik vandeweek bericht van iMake dat de Grainfather pas weer eind september leverbaar is, dit juist op het moment dat we zulke mooie filmpjes online gaan zetten πŸ™ Nu krijg ik...

In forum Grainfather

9 jaar geleden
RE: Time to make some moonshine!!

8 kilo inclusief korting Euro 17,40 Wordt gratis verzonden, ook naar Belgie

In forum Stookforum

9 jaar geleden
Pagina 320 / 456