Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Time to make some moonshine!! Dat wilde ik net zeggen Erik 🙂 Gratis verzenden en hoe meer je koopt hoe goedkoper het is. Daarbij mag je een gratis extraatje uitkiezen 🙂 |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: a Poor mans Grainfather Ik had vanacht een mail dat ik hem vast in de shop kan zetten. Kan dus niet lang duren.Prijs in euro's kreeg ik door op 28,00. In het EU bestelsysteem komt hij nog niet voor trouwens. Ik houd het in d... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: a Poor mans Grainfather Eigenlijk als ik er goed over nadenk kost het ook behoorlijk wat kracht om met een ruitenwisser een hoosbui van je af te slaan, en nu gebruik je hem verticaal inplaats van horizontaal. Het zou dus eig... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: a Poor mans Grainfather Is een ruitenwissermotortje wel krachtig genoeg? Als de roerbladen in een laag van mout staan kan ik mij voorstellen dat het motortje zwaar werk moet doen. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: a Poor mans Grainfather Deze is nieuw voor de Grainfather, bedoeld om even goed te roeren voor je de pomp aanzet. Moet ook op de boormachine. Als je een iets kalmer motortje. Hebt is het ideaal. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Appels of ander hard fruit ontsappen met Pectolase Enzymen Als de peren goed rijp zijn valt er bijna niets meer te raspen, zelfs de sapcentrifuge spuugde alleen maar drap bij mij omdat het vruchtvlees zo zacht is. Ze waren normaal rijp, niet overrijp. Je ku... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! De Pure van still Spirits geeft het schoonste resultaat mogelijk, dit in combinatie met de carbon en turbo clear. Wil je een ultiem resultaat, gebruik dan glucose, druivensuiker inplaats van kristalsu... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: a Poor mans Grainfather ?? thanks! |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: a Poor mans Grainfather Ik zie 75,95 nz dollars staan ? |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Appels of ander hard fruit ontsappen met Pectolase Enzymen Als ik het nu achteraf vergelijk met de sapcentrifuge vind ik dat dit sneller is en minder troep geeft. Het raspen gaat heel erg snel en de enzymenbehandeling gaat vanzelf en is na 2 a 3 uur wachten a... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Gefeiciteerd jullie alle twee! Helma, je bent een topper! |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Appels of ander hard fruit ontsappen met Pectolase Enzymen Foto's zijn weer geupdate |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Haha ja zo werkt het, en dat is bij veel stooksels zo hoor. Ze worden in ieder geval zelden slechter als ze even liggen. Maar we dwalen helemaal af, het topic gaat over PB 🙂 |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Dat van dat druivenstookje van ChrisV besefte ik mij gisteren ook. Hij wordt steeds beter Het is de fles zonder houtrijping, die met hout ligt hier ook nog. Chris stookt niet voor de kelder, maar miss... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Appels of ander hard fruit ontsappen met Pectolase Enzymen Als het later na het persen nog steeds leeft laat ik het zo. Zo gaat dat bij de "echte" Calvados ook. Anders gooi ik er een zakje Champagnegist doorheen. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |