Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Methanol, blind worden, fabels en feiten. In rum zal ook weinig methanol gevormd worden, voornamelijk suikers, geen pectine en geen houtachtigen. Voorloop gooi je weg tot het lekker begint te ruiken. Lummel, ik heb niet de indruk dat jij je... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Snelle griekse lunch met cous cous en Halloumi haas Het maakt zo'n lekker skwiek geluidje als je er op kouwt 😉 |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
RE: Snelle griekse lunch met cous cous en Halloumi haas Die eenden mag je mij ook wel voor wakker maken hoor Chris! Ik sluit mijn ogen en zie de Pekingeenden ingesmeerd met soyasaus in de wind van een venilator ondersteboven aan hun bootjes bungelen in d... |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
RE: Methanol, blind worden, fabels en feiten. Lummel, als iets niet aantrekkelijk smaakt en het ruikt boevendien naar spiritus dan geven jouw zintuigen zelf al aan dat het niet goed is. Dat het slechts een klein beetje is, dat klopt in ieder geva... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! PB zou u inmiddels toch wel een mooi emmertje vol moeten hebben van 92%+ |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Owww...PB er is een klein dingetje! Whahaha mafketel! Mooi woord trouwens.... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
Snelle griekse lunch met cous cous en Halloumi kaas Ik breng weer even de kookhoek onder de aandacht, stokers moeten immers ook wel eens een hapje eten toch? Het vrouwtje had zin in gegrilde Halloumi kaas als Lunch, ikzelf had meer zin in een gezonde l... |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Die kooksteentjes voor op de bodem hoeft niet perse hoor, het zorgt voor een gelijkmatige kook, maar ze maken ook herrie want ze stuiteren dus wel 4 uur lang op je bodem. Ook de antifoam is niet ech... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Calvados van appels uit de Betuwe € 0,35 per kg De appelvreter is wel een mooi ding, ik zit de filmpjes van Speidel nu te kijken. maar naast de appelvreter moet je ook nog de hydropers huren he, anders heb je alleen pulp. Verder wel een top ding, c... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Ik verwacht straks toch wel een uitgebreid verslag met foto's, Volgens mij voelt dat net als dat ik op mn 16e verjaardag eindelijk mijn brommer van de ketting mocht halen en de weg op mocht haha. Ve... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Calvados van appels uit de Betuwe € 0,35 per kg Jawel hoor, als de boer bij ons een dubbeltje per kilo meer kan krijgen dan bij de groothandel dan verkoopt hij ze aan ons. Dan maar wat minder naar de groothandel. Voorlopig hangen ze nog aan de bo... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Calvados van appels uit de Betuwe € 0,35 per kg Ik had de film laatst gezien, ze bestaan nog wel hoor. Je kunt gewoon naar ze toe gaan, dat kan het hele jaar door. Als ze op locatie komen persen moet je minimaal 3500 kilo hebben. Je kunt ook kiez... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! En dan nu.....de grote dag.... Succes vandaag! En vooral, geniet er van! |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Alcohol continu meter Idd, en waarom moet het nu zolang duren vraag ik mij dan af, het is een heel simpel ding. Als ik zelf een beetje handig was met metaalbewerking had ik er zelf wel een gemaakt. Als ik zie wat sommigen ... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Alcohol continu meter Hoi Gompie, er is nog steeds geen nieuws over, maar ik noteer het voor je en laat het je direct weten als ze er zijn! |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |