Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Time to make some moonshine!! Dat idee heb ik ook, gaat hartstikke goed! Succes morgen! |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Zie je geen hartje staan naast de naam van de schrijver van een bericht? Het hartje kun je aanklikken voor een like. Geen idee of dat bij een mac niet zichtbaar is. Op mijn samsung telefoon en tablet ... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Ja he, er staan zelfs geen concepten, zou het iets bovennatuurlijks zijn 😉 |
9 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Vreemd, ergens is er dus een geheim verborgen topic.... |
9 jaar geleden |
|
RE: Nederlandstalige Grainfather instructiefilmpjes Heel fijne tips Erik! Thanks! Ik hoop dat veel mensen wat hebben aan de filmpjes, er is nog bijna niets nederlands te vinden. Jens gaat binnenkort ook nog filmpjes maken voor de Copperdome met alamb... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Erik, ik zag dat dit topic per abuis onzichtbaar stond, Bekijk die eens en dan eens kijken of het daarna weer goed zit. (sowieso goed dat ik dit even zag want het is nu weer hersteld) |
9 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Oef, gelukkig maar! Ik heb het vermoeden dat het komt doordat er misschien een verwijderd topic is dat weggehaald is voordat jij het gelezen hebt, soms worden er topics dubbel geplaatst en dan haal ... |
9 jaar geleden |
|
RE: Calvados van appels uit de Betuwe € 0,35 per kg Haha Leon je hebt wel goede ideeen! In vaatjes stoppen kan wel, maar als het niet gepasteuriseerd wordt moet het wel zo snel mogelijk die vaatjes weer uit. vers geperst appelsap begon zelfs in de koel... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Hoi Erik, wat raar zeg! Dat getalletje is dan even het ergste niet, je moet natuurlijk wel op het forum kunnen komen, anders is het afkicken zeg! Zegt hij dat de pagina niet bestaat ofzo? Ik heb geen ... |
9 jaar geleden |
|
RE: Calvados van appels uit de Betuwe € 0,35 per kg Lummel, mocht ook dit project haalbaar gaan worden dan mag je me ook voor 50 liter inschrijven hoor. Ik heb zelf alleen niet de mogelijkheid om het hier op een effectieve manier te gaan doen, maar m... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Amateurs vragen Dag Han, Het is juist hoor wat je zegt, iedereen is een keer begonnen als amateur, dus domme vragen bestaan er wat mij betreft niet. Alles is al wel terug te vinden op het forum, maar soms is het ook ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
Nederlandstalige Grainfather filmpjes en handleidingen We hebben nu ook een Nederlandstalige handleiding voor de Grainfather Glycol Chiller en Conical Fermenter. Deze is samengesteld door ons lid en ervaringsdeskundige Jac. Klik hier voor de nederlandsta... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Hoi Erik, dat is idd raar. Mischien een keer de cash legen? Soms "denkt" je browser dat iets er nog is en slaat dat dan over als je een pagina inlaad. Als je de cash leeg maakt moet je browser de site... |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky mash maken van mout Ze maken dus een mix van gemoute gerst en ongemoute rogge. Het zetmeel uit de rogge late ze verstijfselen op hoge temperatuur. Hier zitten nog geen enzymen in dus die gaan ook niet kapot op de hoge te... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky mash maken van mout Dat lijkt de Whisky volgens StookTV methode wel 🙂 alleen het meestoken van de granen met het risico op aanbranden zie ik niet zo zitten. De hoeveelheid alcohol hangt natuurlijk ook af van de verhoudin... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |