Forum antwoorden aangemaakt

RE: Wat neem je mee naar de BBQ?

Hoi Jens, was ook heel gezellig. Doen we volgend jaar weer hoor! Via deze link kun je er meer lezen over de laatste bbq, locatie volgend jaar is mischien hetzelfde, anders in deventer. Zien we dan n...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Rum van melasse stoken

DoubleBarrel, nu je verhuizing steeds dichterbij komt zat ik te denken, vind je het leuk om wat te vertellen in een topic over je plannen en je toekomstige avonturen? Je maakt inmiddels helemaal deel ...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: rietsuiker melasse behoefte

Als Dirk bevestigd heeft dat hij het heeft gelezen zal ik het verwijderen 🙂

In forum Vraag en aanbod

9 jaar geleden

Als ik als brievenbus moet spelen zegt het maar hoor, Dirk, moet ik jou het mailadres van Stokerke even mailen?

In forum Vraag en aanbod

9 jaar geleden
RE: Time to make some moonshine!!

Dat had er eigenlijk bijgemoeten. Het filmpje is wel voor Stookwinkel gemaakt maar niet helemaal zoals ik het had willen hebben. De boormachine had van mij niet gehoeven, en gist van alcotec dat wij n...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

PB's komen ook wel eens in de map ongewenste post, ff checken 😉

In forum Vraag en aanbod

9 jaar geleden
RE: Calvados van appels uit de Betuwe € 0,35 per kg

Haha ja toch! en weet je, met 100 liter kom je nog steeds op die 8 liter puur uit die je al berekend had 😉 Minus de voor en naloopjes dan

In forum Spirits

9 jaar geleden

Een slowjuicer met deze hoeveelheid appels, ik zou er niet aan beginnen hoor. Staat de deal al vast? dan zou ik het door de boer laten doen als ik jou was. Ik heb wel eens dozen sap besteld bij ee...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Deze blijft ook leuk, mengen met de boormachine!

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Hoi PB, Hij bedoelt dat de kool er in het begin al doorheen geroerd had moeten worden. Dat moet je nu niet meer doen. Deze keer lekker dicht laten en de kool voor de volgende keer bewaren. Dan kun j...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Excuses, ik zie dat ze ook trommelraspen verhuren, je zou ze dan eerst moeten raspen en daarna in de pers, dan kan het wel 🙂 Ik lees overigens dat 1 kilo appels ongeveer 0,7 liter sap oplevert. Je zou...

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: "Lucky-stook-tv-topic"

Nimrax, kun jij hier geen inspriratie uithalen? Iets met Gijp z'n Appels 😉 En advocaat maken zit er ook even niet in

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Wat is mout en wat is het verschil met normale granen

Langzaam aan ontstaan hier iconen met hun eigen specialiteiten, Pino de Rumstoker, ChrisV de Fruitstoker, Lummel de allesstoker die alles meteen groot aanpakt etc.... Leuk man!!!

In forum Stooktips

9 jaar geleden

@lummel, ik zie bij de Wijkgaard dat de fruitpersen die zij verhuren niet geschikt zijn voor jouw appels. Deze persen zijn bedoeld voor, druiven en bessen. Hard fruit zoals appels en peren heb je een ...

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Still Spirits Whisky

De wash kun je vergisten met vloeibare kool, klaren met klaringsmiddel. Daarna stoken, teruglengen naar onder de 50% en daarna door een koolfilter. De wash haal je niet door een koolfilter. Hooguit ...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
Pagina 326 / 456