Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Let op! Stookwinkel gaat heel even dicht voor vakantie Als ze hem op voorraad hebben idd, jubbega heeft ze ook al niet meer. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Let op! Stookwinkel gaat heel even dicht voor vakantie Thanks Gerdy! Jij ook fijne vakantie mocht je nog weggaan deze zomer! Welke zaak heeft nog Grainfathers op voorraad dan? Homebrewshop is leeg en Brouwland verkoopt ze niet. Meer zijn er toch niet in... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Lummel, toch is zo'n klimaatkast het overwegen waard hoor.Hier een promo filmpje...hahaha Nimrax je bent echt Geniaal!!!! |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Bij Lubberhuizen en Raaff geven ze aan dat bij sommige soorten een gekleurde gloed te zien is omdat bepaalde soorten fruit kennelijk zoveel kleurstof in zich hebben dat er zelfs tijdens het distillati... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Double Snake C Star Vodka TurboGist (mijn 2de suiker wash ervaring) Haha ik dacht dat het over de kirsch ging, zat niet op te letten ? |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Double Snake C Star Vodka TurboGist (mijn 2de suiker wash ervaring) Kamer is 21 graden nu. Zakt in de nacht naar 19 vakt wek mee dus.1 vat is bijna uitgeborreld. Dat is die met champagnegist. De Pot Distillers is nog goed op gang, ik denk dat die morgen ook iets kalm... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Wel fijn dat we voortaan nooit meer na hoeven te denken wie we de schuld kunnen geven. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Leuk weer Nimrax! Creatief hoor haha |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Ik ben ook serieus aan het twijfelen nog voor mijn vakantie alles een keer te strippen. Dan macereer ik een kilootje of wat aan kersen in die opbrengst en stook dat na mn vakantie zachtjes af. Ik denk... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Vergelijkingsmateriaal geregeld ? |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Let op! Stookwinkel gaat heel even dicht voor vakantie Thanks Raymond en Lambiek! Jullie ook mochten jullie nog op vakantie gaan! |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Zit er een beveiliging op de t500 als fles waar de alcohol wordt opgevangen vol is? Ik zag namelijk net dat ik vergeten was hem om te wisselen, niet erg gaat gewoon de gootsteen in, zonde natuurlijk w... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Let op! Stookwinkel gaat heel even dicht voor vakantie Bedankt Erik! Dat gaat zeker lukken! |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Let op! Stookwinkel gaat heel even dicht voor vakantie Thx Nimrax! Ik heb er ook zeker zin in! Ik moet nog een weekje geduld hebben, maar eenmaal daar blijf ik online hoor! De eu data roaming is dan ook zeer welkom ? scheelt weer dagpassen kopen (weekpas ... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Verwijderde reactie |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |