Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Ja het gaat hier nog goed tekeer. De emmer met de Champagnegist aan 1 stuk door, en de Pot Distillers steeds een paar tellen stil en dan ineens een hele lading belletjes in eens, alsof hij steeds een ... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Hier een linkje met graanprijzen per 1000 kilo: Dit is uiteraard allemaal ongemout 🙂 |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Hoi Rob, De pallets had ik nog niet gezien, destijds hadden we het over het poeder van alibaba.com. jij gaf zelf ook aan het bedrijf niet te kennen. wellicht is het de moeite waard om eens een paar ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Ja Spargewater is het hete spoelwater ? |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Mannen houden van speeltje. Ik heb er morgen weer een bij zag ik net in mijn mail 🙂 Het wordt een steeds mooiere collectie he ☺ |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Bedankt voor deze perfecte uitleg Erik! Vroeg of laat bestelt hij de Grainfather wel hoor, lummel houdt al enorm van zn T500 dus houden van machines is Lummel niet vreemd ? |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Erik, jij bent goed thuis in het maken van bier, grofweg gezien neem je 5 kilo geschrote mout als je 25 liter wort wil maken toch? Ik weet het, recepten verschillen uiteraard maar ik wil meedenken met... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Wat betreft de Pop Up ben ik nu volgens mij wat verder. Niet dat ik er iets aan heb kunnen instellen maar ik weet wat beter hoe het werkt. Als je op de site aanwezig bent krijg je de pop up niet. als ... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Hoeveel liter inhoud is de allergrootste pan die je in huis hebt? |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Ik denk dat als je over een jaar gezien alles bij elkaar op telt vrouwen atijd duurder zijn 😉 |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Leuk Lummel, wat je nu gaat doen zijn tevens de beginselen van het maken van Bier en Whisky. Veel succes! Als dit nu allemaal goed gaat dan heb je zeker een Grainfather nodig 😉 |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Ruim 1000 woorden vertaald, dit zijn bijvoorbeeld meldingen wanneer je iets plaatst of zoekt, wanneer je je wachtwoord kwijt bent etc... Er is nog veel meer te vertalen maar dat zijn woorden die allee... |
9 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Ik ook T-mobile maar heb 8 GB voor 25,00 per maand. Simm only, ik betaal dus niet voor mijn telefoon middels mijn abbo. Dit was eerst alleen binnen nederland maar nu dus automatisch voor heel europa. ... |
9 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Gratis roaming is vooralsnog alleen met mobiele data, bellen is nog steeds duurder dan binnenland. Wel fijn dat ik straks in spanje geen databundeltjes meer hoef te kopen. Lekker forum lezen als ik op... |
9 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Was ook een grapje, met alle smartphones is tegenwoordig heel eenvoudig heel veel mogelijk. Al gebruik ik mijn digitale camera ook nog steeds. Ouderwets he, volgens mij heeft mijn S7 Edge veel meer me... |
9 jaar geleden |