Forum antwoorden aangemaakt

RE: Werking/opmaak van de site

En nu je toch bezig bent met de site, ik heb vanmorgen in het double snake (gist) topic een foto gemaakt met de iPad en deze geupload en deze staat op de iPad goed en op de mac gedraaid. Dat is o...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden

Ik zal ook meerdere browsers open zetten. Het is verder alleen leuk om te weten wat wel en niet werkt, maar ik kan er niets aan instellen. Alleen aan en uit zetten en ik heb het dus aangezet. Ik wee...

9 jaar geleden
RE: Kirsch van morellen (zure kers)

Ik geloof dat sommige gisten een andere locatie nemen, is het niet zo dat pils top gist maar een lager bodem gist? Bij bier heb je inderdaad boven en ondergist. Maar ik ben eigenlijk bij alle gisten ...

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: 10l. Alembiek Ketel uitproberen

Dat gele had ik mijn allereerste keer ook met een whiskymash, later bleek dat het in het begin te hard ging en er zelfs schuim in de spiraal van de condensor zat. Wonder boven wonder kwam het er later...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Klopt, het zijn meer dan 1000 woorden en zinnen die vertaald moeten worden, veel ervan zie je niet eens terug op de site dus die sla ik voorlopig over. Wanneer ik even tijd heb probeer ik weer wat woo...

9 jaar geleden

We weten niet hoe het sap gemaakt is, hoelang het in contact heeft gestaan met de schil of wat dan ook. In dit geval maakte het niet veel uit omdat het morellen zijn. Ik heb het wel gebruikt toen ik...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Mijn 2 emmers die enkel in gistsoort afwijken laten wel verschillen zien. De Champagnegist heeft meer haast dan de Pot Distillers gist. De Pot distillersgist kwam langzamer op gang en heeft 1 belletje...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Ik 2 weken niet, tot gisteravond bij Lummel, maar slechts 2 ? P.s. voor de pop ups kun je bij de instellingen van je browser de pop up blokkade vrijgeven voor het domein

9 jaar geleden
RE: Recept...theorie....

Klopt, dat moet je zelf aanschaffen, is niet meegeleverd.

In forum Recepten

9 jaar geleden

Er moet op dat moment ook maar net een nieuw topic gestart worden ? ik zal eens testen eerdaags.

9 jaar geleden

Dan werkt het al beter dan ik dacht ?

9 jaar geleden

In firefox zie ik hem ook, rechtsonder schuift er dan een balkje omhoog. Ook als je op dat moment wat anders aan het doen bent. Op de iPad nog niet.

9 jaar geleden

Het is al een tijdje maar werkt nog niet met alle browsers. Ik ben er nog niet helemaal uit welke wel en niet reageren. Welke browser gebruik jij?

9 jaar geleden

De emmer met Champagne gist ploept nu al om de 2 seconden en de Pot Distillers gist komt nu in de buurt van eenzelfde snelheid. Zoals het er nu naar uitziet denk ik niet dat dit vanacht door het water...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Je hebt helemaal gelijk ?

In forum Spirits

9 jaar geleden
Pagina 346 / 456