Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: mijn groote vraag AAAAh shit wat zonde zeg! Was het heel veel? Ik heb er echt zin in. Ik heb druivesuiker gekoch voor dit project. Ben benieuwd naar zijn visie. Ik tijwfel of ik 2 versies ga maken. Ook wil ik nadat i... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: mijn groote vraag Da's een mooie baal zeg. Ga je nog een hoop werk aan hebben, maar is leuk voor de hobby toch:) Je kunt hier ook Whisky mee maken. Schaf maar vast een 2e houten vaatje aan 😉 Straks kom ik een glaas... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: mijn groote vraag Ja mooi he, wilde het eerst wissen maar lukte niet mobiel, kwam weer terug 😉 Verwijder het later wel weer. Heeft ook wel wat haha |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: mijn groote vraag Het on topic blijven is idd lastig.... ik vraag me af of er fora bestaan die het wel kunnen 🙂 |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Barrel 674 ervaringen? Ik heb nog rum van lummel dat over was van de bbq, ik denk zo'n 1,5 a 2 liter. Ik heb dat in een 3 liter vaatje gedaan. Ben benieuwd wat het gaat worden. Meen dat het 80% was. Zou het dus nog kunnen a... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Glucose/dextrose zoeken/kopen? Prijs is niet verkeerd, met een groepsaankoop is het mischien wel haalbaar Ik heb niet zo snel gekeken maar het is wel ex btw neem ik aan? |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Je leest wat je wil lezen Rob, ik schrijf dat het er voor het gemak van de klant opstaat. ik verkoop ook oechsle meters waar Oechsle meter opstaat. het blijft een hydrometer. Omdat Wikipedia hier va... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Glucose/dextrose zoeken/kopen? Bellen moet sowieso bij dit bedrijf, kunnen ze meteen alles uiteggen. Ik heb voor nu voorlopig genoeg dextrose maar zal ze zeker onthouden! |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Glucose/dextrose zoeken/kopen? Dat is inderdaad veel geld. Ik betaal bij DPD tot 30 kilo 11,00 en bij DHL 16,00. Dat is voor een 1 tot 2 dagen service. UK is net als Belgie en duitsland Regio 1. Regio 2 is weer iets duurder, dan he... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: mijn groote vraag Het is niet zo dat wanneer je filtert over kool je alle smaken kwijt bent. Jack Daniels wordt ook over kool gefiltert en dat is geen zuivere alcohol. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Glucose/dextrose zoeken/kopen? Verzenden uit de Uk is vrij goedkoop. Heel vaak zelfs next day delivery. Uit de EU duurt nog even, het is wel zeker dat het gaat gebeuren maar het is nog niet zover. Een zending uit spanje halen kost... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: mijn groote vraag Rogge is een graansoort Lummel 🙂 |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: mijn groote vraag Ik dronk vroeger graag Absolut Wodka uit Zweden. Dit staat op de site van Absolute Wodka Ook staat op de site dat er geen suiker aan het distillaat wordt toegevoegd zoals bij andere merken. Dus zelfs... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: mijn groote vraag Hoi Rob, natuurlijk gebeurt het op grote schaal. Maar het is geen vaststaand feit dat alle wodka nu ineens van neutraal alcohol gemaakt is. En op een forum als dit zijn veel mensen die houden ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: mijn groote vraag Dan is een ketel met koperen kolom wel de beste keuze inderdaad ? |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |