Forum antwoorden aangemaakt

RE: Houtsnippers en eikenvaten

Er zit een droogkook beveiliging op. Als die inschakelt gaat de ketel uit. Je moet dan de schakelaar onderop de bodem indrukken, anders kun je hem niet meer aanzetten ?

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Water distilleren

Lees de handleiding maar even goed door, het staat er vrij duidelijk in. Wat droogkoken betreft, altijd beter van niet. Je kunt natuurlijk aan de hand van je opbrengst al aardig zien wanneer hij event...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Werking/opmaak van de site

De tijden van de reacties kloppen af en toe niet, ik ben ermee aan het werk. Het kan dus soms gebeuren dat een reactie die zojuist geplaatst is volgens de site een aantal uren oud is. Heeft met tijdzo...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden

Zojuist heb ik op de Stookwinkel site een optie toegevoegd om een email notificatie te krijgen wanneer een uitverkocht product weer op voorraad is. Als je je hier op inschrijft krijg je vanzelf een ...

9 jaar geleden
RE: Birdwatchers. Een neutraal alcohol recept (Wodka).

Heel handig! Thx!

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Kijk dat is onze "Hector" Hij staat daar prachtig! Daar ga je een hoop plezier aan hebben! En nog legaal ook!

In forum Stel je even voor...

9 jaar geleden
RE: Boerenjongens

Inmaakbrandewijn is de basisalcohol, niet het eindresultaat ?

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Je kunt daar sowieso schone alchol voor gebruiken, hoeft geen gestookte moutwijn te zijn hoor. Bezit je een T500? Ook gestookt fruit, eau de vie dus, is lekker om in te macereren.

In forum Likeuren

9 jaar geleden

En met gedroogde abrikozen noem je het boerenmeisjes.

In forum Likeuren

9 jaar geleden
RE: Buurtsuper

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Oh nee, wacht... wat ik bedoel is 50% geloof ik.

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Ik moest even denken van hoe kan dat nou? Maar je zit in frankrijk he 🙂 Is dat die fles inmaak alcohol met zo'n plaatje van fruit er op? Staan altijd helemaal onderop in het rek 🙂

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Misschien hebben jullie het al gezien, maar op de hoofdpagina staat nu rechts boven de onderwerpen een vakje uitgebreid zoeken. Met de standaard zoekfunctie die in de forumsoftware zit ingebouwd zoek ...

9 jaar geleden
RE: Iets met Krieken aan te vangen

Was leuk he 🙂 Ik denk dat we dat gewoon weer gaan doen hoor. Over de kosten hoef je niet in te zitten, zie het als een bedankje van mij aan alle leden die hier het forum zo lekker aan de gang houden. ...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Iets met Krieken aan te vangen

Is duurder dan het sap, wel gezellig om het met een paar man te doen 🙂

In forum Stookforum

9 jaar geleden
Pagina 353 / 456