Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Iets met Krieken aan te vangen p.s. anti pectine heet pecto enzymen, ik heb zakjes liggen waarvan 1 zakje goed is voor 10 tot 25 liter. Bij kersen is 1 zakje genoeg, weinig pectine. Pruimen hebben meer pectine, dan neem je 2 zakjes... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Iets met Krieken aan te vangen Krieken zijn wat wij morellen noemen, een zure kers waar je idd Kirschwasser van kunt stoken. ff zoeken op het forum, we hadden het laatst over kirsch, ik heb zelf geen tijd om te zoeken nu maar het s... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Dunder of overblijfsel van de rietsuiker melasse stroop.. Whaha geweldig filmpje ? |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Gaan we een sterkedrank-cooperatie oprichten? Ik kan me voorstellen dat dat komt door het missen van de magie, het stiekum gevoel is er niet. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Gaan we een sterkedrank-cooperatie oprichten? JohnDoe woont in Belgie, daar ligt het wel in de supermarkt. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Gaan we een sterkedrank-cooperatie oprichten? Dat werkt inderdaad wat relaxter. Dan blijft het hobby en heb je geen financiele stress. Maar je wilt dan dus alleen de verkoop als hobby gaan doen begrijp ik? Wat betreft de ingredienten van de mo... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Gaan we een sterkedrank-cooperatie oprichten? Zou niet weten waarom moonshine een hogere productieprijs heeft dan wodka. Waar maak jij je moonshine dan van? Ik neem toch aan dat je mout, mais rogge of iets dergelijks gaat gebruiken. Als je alle... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Gaan we een sterkedrank-cooperatie oprichten? Je zal zeker 1000 flessen per maand moeten verkopen om een basis inkomen te genereren. Vergeet niet dat grofweg de helft van de verdiensten naar inkomstenbelasting en premies gaan. Daarbij heb je een ... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Gaan we een sterkedrank-cooperatie oprichten? Van die 20,00 gaat ook nog 3,50 btw af, en de moonshine heeft een hogere productieprijs dan wodka. Ik neem aan dat je toch iets van mout gaat gebruiken. Dat is niet bepaald goedkoop. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Barrel 674 ervaringen? Het betreft de Mammuth 8.5, dan kun je hem vast Googelen ? |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Barrel 674 ervaringen? Excuses, de info op de site klopt niet.. het is geen paella brander meer maar een 8,5 kw brander waar je wel een 100 liter ketel mee kunt verwarmen. Ik zal de foto morgen aanpassen. De prijs klopt w... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! De losse fermenters zouden er al moeten zijn, maar 1 container is bij imake beschadigd geraakt en kunnen ze niet uitleveren. Anders had ik die al gestuurd.... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Nog niet Erik, in ieder geval in juli maar ik weet niet welke juli.... ik zit net als jij in spanning ? |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Barrel 674 ervaringen? Bestaan er serieus campinggaz installaties met een vermogen van 9,2 kw??? Lijkt me nogal heftig.... Ik denk trouwens dat een campinggaz installatie sowieso te klein is voor een 25 liter ketel. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Opleiding in Nederland Wat leuk, wij hebben een lid op het forum die bij u in Hasselt les heeft: Ik kan mij voorstellen dat er meer mensen te vinden zijn die dit leuk zouden vinden. Al zullen de meesten het vooral als hobb... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |