Forum antwoorden aangemaakt

RE: Opleiding in Nederland

Hoi Benevit, Interessant, vertel er eens wat meer over? Op de site staat vast al veel info maar het is altijd afwachten of mensen doorklikken. Is het jouw bedrijf? Om nieuwe leerlingen te vinden ben j...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: wie heeft ervaring met spullen Destylandia ?

Ik zie dat de bezorger onderweg is ? Spannend!

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: Smartstill Mark II

Gaaf, was dit een nietsschrijvende forum meelezer? Heel leuk dat dit zo gebeurt!

In forum Vraag en aanbod

9 jaar geleden
RE: Gaan we een sterkedrank-cooperatie oprichten?

Klopt, dat gaat keihard. Kranten staan er vol mee ? Het stoken is ook veel populairder geworden, het spreekt nu ook jongeren aan. Toen ik 2 jaar geleden begon waren alle klanten gepensioneerd. Het is ...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Je moet ergens beginnen, het begint als een hersenspinsel en dat heeft hij neergeschreven. Daar is hij nu op teruggekomen. Laten we afwachten wat het verder brengt. We kunnen alltijd goedbedoelde advi...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Iedereen mag dromen over een leuke toekomst, ik heb nu 3 succesvolle bedrijven gehad en heb nog nooit een businessplan geschreven. Zonde van mijn tijd. Natuurlijk ga je af en toe op je bek en wordt he...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Mijn eerste suiker wash ervaringen

sj44k, je hebt ook gelijk. Ik denk dat dit vooral de reservas en oaked wijnen zijn. gerijpt op eikenhouten vaten waardoor er toch Tannines inzitten die nog kunnen rijpen met de jaren. Dit is mijn idee...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Ik denk dat hij doelt op zn snor. Net als zn profielplaatje

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Eenvoudig Gin recept

Bedankt Jan, ik ga dit ook eens zelf proberen. ?

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Absint zelf maken

Dat stofje (Thujon) zit nog wel in het plantje maar tegenwoordig in veel mindere mate in de commerciele Absinten. Als je het zelf maakt kun je natuurlijk net zoveel Alsem gebruiken als je wilt. Ik heb...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Kan veel lekkerder zijn, maar het is moeilijk om aan de echte wijndruiven te komen. De supermarkt druiven hebben een lager sapgehalte, een te diķke schil en een te laag suikergehalte. Dit laatste kun...

In forum Spirits

9 jaar geleden

De meeste rode wijnen worden beter door het te bewaren. De tanines kunnen zo rijpen. Niet alle wijnen worden beter als je ze langer bewaard. Ik heb nog geen wijnen gezien met een houdbaarheidsdatum. M...

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: wie heeft ervaring met spullen Destylandia ?

Balen! Is het plaatje nat geweest? Heb je niets anders om toch te kunnen stoken? Campinggaz stelletje ofzo ?

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: Smartstill Mark II

Helaas voor Nimrax.... Heel leuk dat je Leon zn schuur hebt kunnen bekijken. ?

In forum Vraag en aanbod

9 jaar geleden
RE: Stookwijn maken met water en suiker

Dat verschil zal wel meevallen. In de melasse zit zoveel voeding daar kan geen hulpstofje tegenop. De gist zelf vermeerderd zich wel, dat gaat vanzelf ?

In forum Stooktips

9 jaar geleden
Pagina 356 / 456