Forum antwoorden aangemaakt

RE: appelmoes

Groot gelijk! Gewoon doen! Je leert er weer van. Laat je hier even weten hoe het gaat?

In forum Recepten

9 jaar geleden

Sorry voor de tikfouten, zit een weekend op de mobiel. Heb geen laptop bij me ? kleine toetsenbord op zo'n samsung....

In forum Recepten

9 jaar geleden

Ik denk idd dat zoals hij zelf aangaf, water en gist erbij en klaar. Pecto enzymen zouden erg fijn zijn als je die hebt. Dat zorgt voor de ontbinding michten er stukjes inzitten. Als het die Albert He...

In forum Recepten

9 jaar geleden

Hoeveel zit er in een pot van 55 cent? Ik weet wel dat albert heijn appelsaus verkoopt voor ongeveer zo'n prijs. Ze noemen het saus maar smaakt als moes. Pot is veel groter dan die van hak maar weet n...

In forum Recepten

9 jaar geleden

Klopt. Mangrove jacks heeft ook die bierpaketten. Water erbij, roeren en vergisten maar. Zo hebben zij ook de cider paketten. Ook een siroop waar alleen water en gist bij hoeft te doen. Hebben ze ook ...

In forum Recepten

9 jaar geleden

Het voordeel van echte stroop is dat alle echte fruitsuikers er in zitten, zie het als een concentraat zoals je ook het concentraat voor de barrel 674 stookwijn hebt. Dat is een moutextract, dit een a...

In forum Recepten

9 jaar geleden

Idd jammer van die blikken. Zal nog eens opzoek gaan. Ik wilde het altijd al eens proberen. Wellicht gaat het met de goedkope stroop ook goed maar je zal toch minder appelsmaak hebben. Weer een projec...

In forum Recepten

9 jaar geleden

Klopt allemaal, maar met appelstroop die alleen van appels is gemaakt zou je zo weer appelwijn kunnen maken. Het is immers niets meer dan ingedikt sap dat je weer kunt aanvullen met water. 1 op 7 verh...

In forum Recepten

9 jaar geleden

Delixl verkoopt de grote blikken tot 5 kilo, maar prijs is niet te zien als je geen klant bent. Zal eens kijken bij makro of sligro.

In forum Recepten

9 jaar geleden

Ik heb zelf appel en peren stroop gemaakt

In forum Recepten

9 jaar geleden

Klopt, dat zijn de goedkopere. De echte zijn van ingedikt sap en veel duurder.

In forum Recepten

9 jaar geleden

Kan prima, Pecto enzymen erbij, paar uurtjes later wordt het lekker dun, eventueel scheut water erbij en gisten maar. Beste zonder conserverinsmiddelen, maar meestal vreet je gist zich daar wel doorhe...

In forum Recepten

9 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

Daarom zou het systeem ook iets anders moeten zijn, dit systeem is ook gepattenteerd. Ik denk dat bij de grote brouwerijen ook niet steeds iemand een hydrometer in een maatbeker staat te stoppen. Daar...

In forum Grainfather

9 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

Ik ben wel benieuwd naar de uitbreidingen/aanvullingen voor de toekomst... Een geintegreerde Tilt in de fermenter ? Heb ze al een hint gegeven omdat ik de Tilt best wel een hoog iMake gehalte vind ...

In forum Grainfather

9 jaar geleden
RE: Rum van melasse stoken

Klopt. Weet zeker dat je heel tevreden zal zijn met deze gist!

In forum Stooktips

9 jaar geleden
Pagina 368 / 456