Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Rum van melasse stoken
|
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Je kunt ook kiezen voor 2 gratis zakjes Heat gist inplaats van turbo 8 Classic. Deze is bedoeld voor vergisting in warmere omgevingen. Dan kun je die eens proberen als het weer eens 30 graden is. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Dan kun je het beste deze nemen. De ervaringen met deze zijn beter dan de 8kg van Prestige. Still Spiits heeft uitmuntende kwaliteit turbo's. De Puregist is nog zuiverder maar heeft een lagere opb... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Mooi filmpje inderdaad, thanks ? |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Hoi Spacedee, Draai er voor nu ff een stuk tape o.i.d omheen, dan kun je verder. Dan stuur ik je vandeweek een nieuwe silicone ring. |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken @lummel, ss rumgist is iets goedkoper nu, 5,36. Bestel er 8 en je krijgt er 10. Verzenden is idd gratis. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Hoi Gijsbert, het is geen B-merk. Het komt rechtstreeks van Prestige, maar soms hebben ze de mooie glimmende zakjes niet en dan krijg je ze in blanco verpakkeing, partnummer op de doos is gelijk aan ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Helaas zijn de witte zakjes nu op. Maar Still Spirits rumgist ruimschoots op voorraad nu. Ook die is erg goed. Veel succes Gijsbert! |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Zelf alcohol maken tbv olie Ik ben heel serieus Chris, ik kan het ook heel serieus over paling hebben ? Sex? Nee bah ? |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Rob, bedankt! Ben benieuwd! De zweden waar ik Prestige van koop zijn eigenlijk roemenen, ze zitten alleen in zweden ? ik ken het zakje niet. Ben benieuwd of het een fijne gist is, we horen het wel! ... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Van harte welkom Leonard en Esther. Het komt vaker voor dat mensen het bericht niet meer kunnen terugvinden, dit voorstel topic wordt een beetje groot ? Daaruit blijkt maar weer hoeveel liefhebbers... |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Erik, die bubbels hadden bij mij ook meer tijd nodig dan met de champagnegist. De vergjsting kwam ook langzamer op gang, dag was bij jou ook zo toch? Dus meer geduld hebben ? bij mij is het goedgekome... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
9 jaar geleden |
|
RE: Tilt hydrometer Dus je hebt je netjes gemeld. Dat geeft dan wel een rustig gevoel. Zeker nu alles netjes in orde was zal je ze niet vaak meer zien. Maar dan kon je bij de douane toch ook gewoon melden wat die Tilt ec... |
9 jaar geleden |
|
RE: Tilt hydrometer Het is opzich redelijk te noemen, het kost je ook geen godsvermogen al zou je 5 hectoliter brouwen. Maar je zit wel met administratie, want mochten ze ooit langskomen om je te checken dan moet het gee... |
9 jaar geleden |
|
RE: Tilt hydrometer Rob, jij vertelde ooit dat bierbrouwen in Duitsland wel mag maar dat je het wel moet melden toch? Is dat ingewikkeld? Het is vervelend als ook dat stiekum moet. In Nederland hoef je met de Tilt niet... |
9 jaar geleden |