Forum antwoorden aangemaakt

RE: Tilt hydrometer

Dat is echt balen zeg! Dat postnl dan niet even belt.... je nummer zou op het verzendbiljet moeten staan. Mijn dochter had laatst van alles besteld op Aliexpress en was vergeten het huisnummer in te v...

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: Tilt hydrometer

Baronbrew zou toch moeten merken dat ze ineens heel veel klanten uit nederland hebben die voor de Tilt gaan ☺ ik ben benieuwd waar ze nog meer aan werken, dat konden ze nog niet zeggen i.v.m pa...

9 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Goedzo! Ik wilde wat flesjes meenemen naar Amsterdam maar vergeten. Nu net een Columbus op en nu aan een Zatte, beiden van Brouwerij 't ij. Past ook beter bij Amsterdam he ?

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Rum van melasse stoken

De T500's zijn bijna op. Er zijn er nog maar 2 en de leverancier is er ook doorheen. Weet niet wanneer ze weer komen ? dus wie er een heeft, zorg er goed voor ?

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Rum van melasse stoken

Als jullie straks allemaal top resultaten behalen zie ik het zo gebeuren dat het volgende melasseproject er aan komt. Behalve de mensen die hier dagelijks praten hebben we meer dan 400 unieke meelezer...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Ik zie idd dat het 10 liter is. Maar wie was dat nou een tijdje terug die een paar flesjes wijn er in had gedaan? Dat ging toen prima.

9 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Hoi Boomer, Nee hoor, je mag zelfs een cm er in doen. De ketel heeft een droogkookbeveiliging. Hij schakelt dan gewoon uit. Mocht dat gebeuren dan zit er onderop de ketel een knop om weer te resetten....

9 jaar geleden
RE: Help! Ik wil heldere likeur

Goed om te horen, ben benieuwd hoe de smaak zal zijn. Ben er ook helemaal doorheen inmiddels, Vanaf nu alleen nog maar Still spirits rumgist.

In forum Likeuren

9 jaar geleden
RE: Help! Ik wil heldere likeur

Nee heeft geen zin, het zijn nu eenmaal de olien die niet oplossen in water. Dat is na het filteren nog steeds zo. Gewoon lekker van genieten nu 😉

In forum Likeuren

9 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

Het staat hier in het boek lees ik, ze adviseren ondanks dat het niet met je bier in aanraking komt Monopropyleen Food Grade Glycol te gebruiken. Dus hoeft niet, maar voor de veiligheid toch maar do...

In forum Grainfather

9 jaar geleden
RE: Zelf alcohol maken tbv olie

Lummel, wel ff op de foto bij Eddie he met je Melasse op schoot 😉

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Glycols are normally used for industrial HVAC, Process cooling/heating, and antifreeze. There are two main types of glycols, ethylene glycol and propylene glycol with propylene glycol available in ind...

In forum Grainfather

9 jaar geleden

P.s. is dit niet de antivries die je in de drinkwatertank van je boot/caravan/camper doet? Ik weet niet of dit dan wel geschikt is in een koelsysteem.

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Hoi Bruinekarper, de foodgrade is een goede tip! In principe is het een gesloten systeem, eenmaal gevuld hoeft het niet meer open en komt ook niet met het bier in aanraking. Ze raden aan pas na een ...

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Dat zal zeker wel idd. Voor de handige mensen onder ons, en dat zijn er best wel wat als ik de zelfbouw projectes zie is er zat mogelijk!

In forum Grainfather

9 jaar geleden
Pagina 370 / 456