Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Nieuwe speeltjes! De SS heeft de koelspiraal in de fermenter zitten wat het schoonmaken bemoeilijkt en koudespots creeert. De wand moet geisoleerd worden met een jacket zoals de Graincoat bij de Grainfather. De warmte ... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Zelfbouw RVS reflux kolom deel 2 Wauw, alsof het zo uit een High Tech Lab komt! Prachtig man. Hoop dat je mooie resultaten zal hebben! |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Zojuist de bevestiging dat de Glycol niet is inbegrepen bij de chiller. Dus dat wordt of gewoon antivries, die je ook in de auto gebruikt gemengd met de helft water, of pre mixed koelvloeistof. Of h... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Zelf alcohol maken tbv olie Maak je er toch Veensche Coffee van, inplaats van irish Coffee 😉 |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Zelf alcohol maken tbv olie Heerlijk Paling. Hier in Deventer begint dit weekend de kermis en dat is hier de start van het palingseizoen, maar het zijn wel palingjuweliers hoor, ik weet niet wat de pondprijs dit jaar is maar vor... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Zelf alcohol maken tbv olie Kwestie van opvoeden Jan. Whahahahahaha 😉 |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Ha die Chris, loopt de stook voorspoedig? Wordt jouw koelvat niet snel heet met dit weer? Jij laat het koelwater toch niet doorstromen als ik het mij goed herinner? Ik heb net een lekker ijskoud fle... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: klein destilleer apparaatje 130V Oh ja, als je nu aan het uiteinde een koeling fabriceert (emmertje water met koelspiraal er doorheen) dan kun je er dus wel direct alcohol mee distilleren. Moet je hem wel eerst ff aan de praat krijge... |
9 jaar geleden |
|
RE: Zelf alcohol maken tbv olie Helma is dan ook wel een topwijf hoor, willen rijden terwijl haar man naast haar met een biertje het forum op gang zit te houden! Ik denk niet dat mijn vrouw daarmee zou instemmen 🙂 |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: klein destilleer apparaatje 130V En hier heb je hem compleet, maar dan voor 220 volt zie ik. Verder is het zelfde aparaatje volgens mij. |
9 jaar geleden |
|
RE: Zelf alcohol maken tbv olie EH... Betweter, jij bent de oudste en de wijste. En ik lees onderweg ook Stookforum. Dan laat je toch wel je vrouw rijden he 😉 Het forum mag geen verkeersongelukken veroorzaken natuurlijk. Meneer, ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: klein destilleer apparaatje 130V 🙂 Fijn dat je het nu weet! Mocht je toch nog eens alcohol willen gaan stoken, je bent natuurlijk altijd welkom! Een leukere mannenhobby is heel moeilijk voor te stellen! |
9 jaar geleden |
|
RE: klein destilleer apparaatje 130V Als het echt 130 volt is kun je hem niet testen in je stopcontact. Moet je eerst een omvormertje hebben. Ben benieuwd wat er gebeurd als je er om te beginnen eens water in doet en kijkt wat ermee gebe... |
9 jaar geleden |
|
RE: opleiding hasselt Dumo heeft vandeweek wat geplaatst over vlierbloesem, kan heel lekker zijn! Mijn ouders maakten er vroeg thee van maar een likeurtje lijkt mij lekkerder 🙂 |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: klein destilleer apparaatje 130V In dat geval zou het dus een onderdeel van een distilleerketel kunnen zijn, het deel dat stoom opwekt. Er mist dus een deel. Wat ook voor de hand ligt omdat de buis die er uit komt nergens heengaat. |
9 jaar geleden |