Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: klein destilleer apparaatje 130V De Charente ketel heeft ook zo'n buisje aan de zijkant maar die is bedoeld om het vloeistofniveau in de ketel te kunnen zien. Ik vraag me echt af of dit aparaat wel een distilleerketel is, wellicht ... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: klein destilleer apparaatje 130V Ik ben aan het zoeken voor je maar kan er nog niet veel mee. Je hebt het over 130 volt in je titel, zit er een warmte element in? Of bedoel je 130 Watt? Als ik het zo zie kan ik geen manier bedenken ... |
9 jaar geleden |
|
RE: klein destilleer apparaatje 130V Die ken ik niet, ik heb het idee dat niet alles op de foto staat. Waar gaat de buis aan de bovenkant naartoe? Is dit de ketel zelf of de koeler? |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Dat komt helemaal goed Erik, dat was bij mij net zo. Nog even geduld hebben ? |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Dit is hem trouwens |
9 jaar geleden |
|
RE: Help! Ik wil heldere likeur Het is net als bij Limoncello, dat slaat ook blind maar blijft superlekker ? |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Eigenlijk is het gewoon een hydrometer, dus te gebruiken voor alle dranken. Ik zie dat er bubbels in je maatglas zitten. Deze stuwen je meter als het ware mee omhoog. Geef een spin aan de meter zodat ... |
9 jaar geleden |
|
RE: Help! Ik wil heldere likeur Heeft niets te maken met suiker of zoetstof maar met de olien uit de citrusschil. Die lossen wel op in alcohol maar niet in water. Eigenlijk niets aan te doen, zo hoort het te zijn. zodra je de boel s... |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Potstill naar Servisch ontwerp Dat is idd nog een stukje verder Chris. Moliset ligt in de driehoek tussen Hongarije en Ukraine, het is ongeveer 1900 km. |
9 jaar geleden |
|
RE: Zelf alcohol maken tbv olie Gijsbert, sterkte met je schoonmoeder en je vrouw met haar moeder natuurlijk. Een nare periode voor jullie allemaal! |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Blijven jullie slapen Pino? |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Om te voorkomen dat Pino straks met 1000 kilo melasse naar de camping moest komen staat hij er nog niet bij ? ik zal hem morgen op de lijst zetten! |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Super! Waar kom je ook al weer vandaan? |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Ijsvogel, dat zou geweldig zijn! Maar kwam jij niet op de fiets? |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Potstill naar Servisch ontwerp Ooit organiseerden mijn vader en zijn vrouw, mijn stiefmoeder zogezegd reizen naar roemenie. Slapen gebeurt dan in het klooster. Ik heb geen idee of ze dat nog steeds doen, maar vond via google hun we... |
9 jaar geleden |