Forum antwoorden aangemaakt

RE: Vlierbloesemsiroop ( likeur)

Klinkt erg lekker, goede tip om de fles in te deuken. Zo kun je ook goed zien dat als de fles weer in originele vorm is en niet meer ingedrukt kan worden dat er veel druk op staat en je dus bubbels he...

In forum Likeuren

9 jaar geleden
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast)

Bedankt chris! Zal bij de bakker ook ff 10 stokbroden reserveren. Kruidenboter neem ik wel mee van de Sligro. Oh ja, ik heb nog even nagevraagd of er voldoende tafels en stoelen zijn, die zijn er ...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden

Leuk !!! En als je nog hobby materiaal hebt wat je niet meer gebruikt, neem het mee voor de RUILTAFEL. Wie weet ligt daar iets van anderen wat voor jou weer interessant is. Ik had honger lees weer...

9 jaar geleden

Ik zal de slager vast inlichten dat het wat meer gaat worden, hij gaat nu nog uit van 20 bourgondische vleespakketjes, ik denk dat we vast opschalen naar 35. Misschien zijn 2 barbecue's ook wel aan te...

9 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

Hij wel hoor 😉 Daar ga je geen spijt van krijgen Erik! Top!

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Ondanks het boekwerk met informatie dat ik heb liggen vraag ik mij dat ook nog steeds af.... Ik weet wel dat de inhoud van het reservoir 6 liter is, en dat daar 3 liter glycol en 3 liter water in moet...

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Wat mij betreft blijven deze prijzen hoor, volgens mij kan dat wel. Ik denk dat de prijzen elders ook nog wel zullen dalen, toen ik met de grainfather begon haalde brouwmarkt ook ineens 100,00 van ...

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Ijsvogel, het is op Camping Mijnden in Loosdrecht (dichter bij Loenen aan de vecht dan loosdrecht zelf) Het is op 17 Juni, dus niet 10 juni! Er is op de camping 1 groepsacomodatie, de grote blokhut. a...

9 jaar geleden

Een groepje zoals nu is wel leuk, zo blijft het ook overzichtelijk. 30 personen is al heel wat, en het worden er zelfs wel een paar meer. ik wacht nog op de bevestiging van een paar mensen die misschi...

9 jaar geleden

Lekker 🙂 Ik denk dat ik ook niet veel alcoholhoudende dranken ga kopen, ik ga er een beetje van uit dat de leden van ons forum daar heel zelfvoorzienend in kunnen zijn 😉

9 jaar geleden

Een radio CD speler of MP3 speler met een versterker lijkt me voldoende. Vergeet ook niet dat het gros van de leden geen jongeren zijn die een dancefeest verwachten he 🙂

9 jaar geleden
RE: Welke gist voor welk resultaat ?

De Pure Yeast van Still Spirits staat bekend als de meest zuivere op de markt, maar geeft een iets lager percentage. Deze heeft 5 sterren. Gaat tot 15% 21 Liter water en 7 kilo suiker. De Classic 8 ...

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

Goed om te weten Rob! bedankt!

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

Laten we maar niet overdrijven anders is het zo afgelopen met het feestje haha. Maar een muziekje opzich is altijd leuk natuurlijk!

9 jaar geleden

Ik zal kijken wat ik kan doen, als het 30 graden is ga ik geen doos gist in mijn auto laten staan een hele zaterdag 🙁

In forum Gist vragen

9 jaar geleden
Pagina 373 / 456