Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Ik had begrepen om de verstookte was weer terug tekiepen in de gist emmer en her tegebruiken met melasse en suiker Nee, daar maak je je dunderpit van. En dan bij de volgende stook gooi je 1 of meer ... |
In forum Vraag en aanbod |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte En dat restant gist daar kun je dus weer nieuwe melasse en rietsuiker + water bovenop gooien voor je 2e generatie rumwash. |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Dat is het ontgassen, en gebeurt niet alleen bij rum. Je wilt sowieso de gistcellen die op de bodem liggen niet mee in je ketel. Het overgooien is het ontgassen, dat doen wij eigenlijk bij de sugarwas... |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Voor de vergisting maakt het niet veel uit, beiden gisten wel. Maar je wilt een authentiek product. Daarom gebruik je ook de dure rietsuiker melasse en geen bietsuiker melasse. Het zou zonde zijn om d... |
9 jaar geleden |
|
RE: wie heeft ervaring met spullen Destylandia ? Wel een like knop ? |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Stook Avondturen Ray Je mag er een paar over houden, staat als het goed is in de beschrijving. Te hard aandrukken gaat de water outlet van lekken. Is inmiddels gebleken..... |
9 jaar geleden |
|
RE: Baileys Varieren met room lijkt mij lekker, gewoon een beetje proberen! Heb je eindelijk een vrije dag Dumo? Geniet er van! |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Baileys Is ook zo, het is een extraatje dat je niet hoeft te gebruiken, bij Still Spirits besteden ze veel aandacht aan de grafische afwerking van de verpakkingen, en dit is zo'n extraatje dat ze bedacht hebb... |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Baileys Wel jammer dat de kleur niet klopt. Want deze pakketjes hebben een afneembaar etiket dat je op je eigen fles kunt plakken. Dat de kleur dan niet overeenkomt is niet zo netjes van still Spirits. Het ... |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Baileys Hoi Dumo, Klopt, dat heb ik ook gehoord. Ik heb hem zelf niet gemaakt. Maar je doet niets fout hoor, dat plaatje klopt gewoon niet helemaal denk ik 🙂 Hij schijnt wel heel goed te zijn 😉 |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Stook Avondturen Ray Idd, ik had wat dingetjes gemist zie ik nu 🙂 |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Bij iMake alleen als je een complete set koopt, niet voor de losse spullen. Maar dat kan een dealer zelf ook bepalen natuurlijk. Ik wacht even af wat brouwmarkt gaat doen, ik wil geen duizenden eruros... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Recept, Eend met whisky Was het zoiets Chris? Ze schijnen best zeldzaam te zijn. |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Klink allemaal goed Erik! Ik hoop eens bij je te kunnen komen proeven 🙂 Ik krijg er in ieder geval dorst van! Is dit boek niks voor jou? Aan ieder recept kun je natuurlijk zelf nog sleutelen, maa... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Er komen vast nog veel meer mooie dagen aan! Ik bedenk me net dat als ik nu begin aan een nieuwe batch ik mischien nog op tijd ben om op de BBQ cider te schenken. Maar dan bottel ik wel in petflessen ... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
9 jaar geleden |