Forum antwoorden aangemaakt

RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Hier in Deventer vanacht om 03.30 kwam het met bakken uit de lucht. Ik had dat nooit verwacht, de kussens van de tuinmeubels liggen nu nog te drogen in de zon. Gelukkig had ik wel het zonnescherm naar...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Ik denk dat je met de glucose meer bubbels gaat krijgen dan ik met mijn AH suikerstaafjes. Overigens, op de bodem van het flesje krijg je natuurlijk altijd een beetje bezinksel van de gistcelletjes di...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

9 jaar geleden

Bubbels zijn perfect nu, niet zo veel als in mijn bier maar lekker sprankelend. Heel veel hele kleine bubbeltjes, niet zoals bij Spa Rood maar meer als de Spa Marie Henriette als je die kent. Precies ...

9 jaar geleden

Lekker met dit weer he.hoeveel alcohol heb je nu uiteindelijk in je cider? Jij had dextrose toegevoegd toch? Ik ga er nu eentje open trekken!

9 jaar geleden
RE: Stook Avondturen Ray

Dat is correct idd, en geldt bij alle dranken die je stookt met de copperdome en condensor. Net als met een gasvlam bij een koperen ketel kun je zo veel strakker je distilatieproces afregelen.

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden

Welnee, het gaat toch om schone alcohol van 92+?

9 jaar geleden

Bij een reflux moet je nooit het vermogen omlaag halen als hij in de juiste flow loopt. Je kunt hem wel gebruiken maar dan zet je hem gewoon op 2000 watt en je raakt hem niet meer aan. Het resultaat i...

9 jaar geleden

Niet alleen bij whisky, je regelt niet de temperatuur maar het vermogen. Dat wat bij de T500 boiler met koperen helm als een enorm gemis wordt ervaren. De elementen slaan dus niet af bij een bepaalde ...

9 jaar geleden

Hoi Raymond, De Prestige essenses zijn erg goed hoor. Wel kan het iets chemisch smaken wanneer je het direct na het mengen drinkt, de volgende dag is het meestal heel lekker. De hele zoete drankjes va...

9 jaar geleden

Ik heb wat onzin berichtjes verwijderd. 20% is heel netjes hoor! Heb je klaringsmiddel liggen? Dan kun je morgen zeker stoken! Veel succes!

9 jaar geleden

@Betweter iemand die het zo lang doet ziet toch wel dat het de grainfather is.. Een Grainfather met een T500 kolom ☺

9 jaar geleden
RE: rietsuiker melasse behoefte

Ik heb Dumo en zijn maat vandaag ook mogen ontmoeten, heel gezellig!

In forum Vraag en aanbod

9 jaar geleden
RE: Asperges likeur

Asperges niet koken, gewoon bij de alcohol en later uitzeven? Haha voor de likeur inderdaad, maar ik wilde Adriana een goede tip geven voor Chris zijn aspergesoep 🙂

In forum Recepten

9 jaar geleden
RE: Asperges likeur

Helemaal tot snot koken, staafmixer er in en door een fijne zeef wrijven.

In forum Recepten

9 jaar geleden
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast)

Raymond, even zonder gein, kom je naar de bbq?

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
Pagina 376 / 456