Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Recept, Eend met whisky Jan ik heb begrepen dat er op het treffen komen die geen vlees eten we houden met de salades er rekening mee.gr.?Chris.V. Super Chris! Je bent goed bezig! Heel leuk je binnenkort te ontmoeten! |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
RE: Recept, Eend met whisky Dat is mooi om te horen Chris! Mijn vader kwam jaren geleden een klein huilend jongetje tegen langs de weg in roemenie, hij vroeg wat er was. Zijn vader was overleden. Mijn vader is meegegaan naar het... |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
RE: Recept, Eend met whisky Zal ik zeker onthouden! Maar als je mijn jochie van 7 een druivensap aanbiedt verwacht hij denk ik wat anders dan dat hij krijgt hahaha |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Is er weer het een en ander bij je opgehaald? Met dit weer is het zeker zo vloeibaar als water? |
In forum Vraag en aanbod |
9 jaar geleden |
|
RE: Recept, Eend met whisky Chris, op de terugweg uit de Ardennen reed ik langs Venlo en moest aan je denken, maar ik had het hele gezin in de auto dus het leek mij niet zo handig. Als ik eens alleen langs Venlo rijd bel ik bij ... |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
RE: cuberdon likeur In de Cuberdon essence zou al Glycerine aanwezig horen te zijn. Ik dacht dat je likeur van echte Cuberdon maakte ? wat betreft de hoeveelheid Glycerine, ik zou testen met 1 dopje per keer. Roeren of s... |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Weet iemand hoe ik een pm verstuur? Kan het niet vinden en wil fastback even contacten over de melasse... Klik op Fastback zijn naam en dan kom je op zijn profiel. Daar kun je op de contactknop klikk... |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Ik denk dat we over een dikke week al heel wat meer cijfers hebben gekregen van iedereen. Reuze benieuwd naar alle resultaten! En natuurlijk of ook de dunderpit methode gebruikt gaat worden! |
9 jaar geleden |
|
RE: Appels Ik krijg zin in een borrel! Flesje en borrelglaasje in de vriezer...mmmmm |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Dus in combinatie met suiker kom je ook met gemak in de buurt van de 15% |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Nee, dat is Prestige. Alleen uitgeleverd in blanco verpakking dit maal. Ook hier zit Amyloglucosidase in. |
9 jaar geleden |
|
RE: Appels Zo da's heftige schnapps! Laat het niet verdampen met dit weer he! |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Gompie, contacteer Pino hier even over. Dumo is nu onderweg in de auto en weet niet of hij dit leest. Hij komt ook nog langs deventer dus de kans is groot dat hij via de a27 naar Breda rijdt. |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Als de mensen die mischien komen ook komen opdagen zitten we al zo op een groep van 30 man. Bovenaan de hoofdpagina vind je de lijst met forumleden die zich echt hebben aangemeld. Ik hoop zo op mooi w... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Citroenen kopen waarom bio ? De gewone citrusvruchten, sinaasappels, citroenen, limoenen etc zijn aan de buitenkant behandeld met een laagje was met, thiabendazol. Het houdt schimmels tegen zodat de vruchten langer... |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |