Forum antwoorden aangemaakt

RE: rietsuiker melasse behoefte

De 11% die Prestige aangeeft is gebaseerd op gebruik van alleen melasse, ik heb het zelf niet geprobeerd, maar in combinatie met suiker zoals de meesten doen zal je veel hoger uitkomen. Still Spirits ...

In forum Vraag en aanbod

9 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Een goede reis gewenst straks Dumo, daarna kun je beginnen aan je rum experiment! ?

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden

Dumo, jij neemt toch mee voor Dirk? Of zit dat bij jouw eigen bestelling in?

In forum Vraag en aanbod

9 jaar geleden

Pino, heb je met iedereen die wat bij je bestelt heeft nu contact? Hoeveel liter heb je nog te gaan?

In forum Vraag en aanbod

9 jaar geleden

En wat heb je een mazzel met het weer he. Dit project was in de winter een stuk moeizamer gegaan. Heel leuk dit!

In forum Vraag en aanbod

9 jaar geleden

Iedereen heel veel succes met de rum projectjes! Pino bedankt dat je dit georganiseerd hebt! Echt top!!!

In forum Vraag en aanbod

9 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Dat weet ik Rob, maar soms probeer ik zelf wel eens wat. Cider maak je natuurlijk ook niet van pakken uit de winkel maar dat doe ik ook gewoon. Het gaat er om dat het lekker is, en dat is zeker gelukt...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

9 jaar geleden
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast)

Oh en die easy up tent kan inderdaad handig zijn!

9 jaar geleden

Hoi Mark, ik zet je erbij! Leuk dat je komt! De caravan kan bij de blokhut staan. Maar dan kun je de camping het beste even bellen denk ik. Het is jammer als je online boekt en een andere plaats toege...

9 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Ik heb er net 1 op uit de koelkast, zo lekker in het zonnetje 🙂 De suiker was niet te veel in het flesje, een mooi wolkje c02 bij het openen zonder een te harde knal. Koolzuur heel fijntjes, mooie ...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

9 jaar geleden

Hier heb ik Boomer gisteren al over de telefoon over gesproken, hij deelt je mening en zal hem niet meenemen hoor. Dus komt goed!

9 jaar geleden

Zo is dat Chris! er kan niks mis gaan zo! P.s. ik heb bevestiging dat mijn vader ook komt, dus daar kunnen jij en Adriana heel veel verhalen mee delen 🙂 Nu stap ik in de auto naar de Ardennen! Ik ben ...

9 jaar geleden
RE: Hoe hoog kan een kolom?

Hoeveel liter is je ketel en waar wil je de kolom voor gebruiken? Wil je hem gebruiken als korf voor kruiden en dergelijke?

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: mijn alcohol ruikt naar spiritus

Hoi, ik begrijp dat bij iedereen die last heeft van de spiritusgeur er gebruik is gemaakt van turbogist/suiker wash? Of zijn er ook mensen die in hun koperen ketel spirituslucht hebben bij een whisky ...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Mijn eerste ketel!

Het hoeft geen koperoxide te zijn, het kan ook te maken hebben met teveel gistvoeding. Het gebeurt namelijk ook wel eens bij nieuwe ketels.

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
Pagina 378 / 456