Forum antwoorden aangemaakt

RE: Mijn eerste ketel!

Hier is op dit moment nog een topic over... Bij een nieuwe ketel.

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: mijn alcohol ruikt naar spiritus

Klopt, is ook lastig. Dat van te veel gistvoeding heb ik ook wel eens gelezen. Ik ga me er ook nog eens in verdiepen. Het heeft in ieder geval niets met methanol te maken, spiritus is gekleurd met kle...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: mijn alcohol ruikt naar spiritus

Ik heb zelf mijn eigen ketel nog nooit schoongestookt met citroenzuur of azijn. Je kunt hem er wel echt prachtig schoon mee krijgen hoor. Maar het nadeel is dat je daarna weer een ronde met water moet...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast)

Hoi Patrick, leuk dat je wilt komen! Er zijn meer mensen die hun hondje(s) meenemen dus dat hoeft wat ons betreft geen belemmering te zijn. Ik weet zo snel niet wie er in de buurt van amstelveen woont...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden

Leuk Nimrax, de viskar staat op zaterdag in Loenen bij het winkelcenctrum. da's bijna om de hoek, ach je kent de omgeving he! Heel leuk als je erbij bent!

9 jaar geleden

Lummel's vrouw kwam net al een doos wijn brengen voor bij de BBQ! Bedankt!!! Ik heb bij de slager nu voor 25 man vlees besteld, het is dan wel de bedoeling dat er nog wat mensen bijkomen. Mochten het...

9 jaar geleden
RE: rietsuiker melasse behoefte

Hoi Kapisjon, pmmetjes komen soms bij de ongewenste post terecht. Anders moet je Pino ff een berichtje sturen.

In forum Vraag en aanbod

9 jaar geleden
RE: Rum van melasse stoken

Die mag je gewoon aanbieden hoor, daar hebben we de vraag en aanbod categorie voor 🙂 Ik heb een 100 liter Hector staan die nu in de aanbieding is.

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Rum van melasse stoken

Zit er wel een goede tap aan?

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Wash na 30 uur ineens stil

Hoi Gerdy, Heb je daar helemaal geen suiker aan toegevoegd?

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Nimrax kom jij alleen of neem je iemand mee?

9 jaar geleden
RE: Welke distilleerketel kan ik het beste aanschaffen?

Hoi Eilander, Een Bain marie ketel heeft een dubbele wand. Die kun je vullen met water of koelvloeistof. Zo kan de inhoud van je ketel niet aanbranden. Dit gebruik je dus bij aanbrandgevoelige produ...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Welke distilleerketel kan ik het beste aanschaffen?

Idd, er is hier al aardig wat te vinden over rum, momenteel veel recente berichten overigens vanwege een gezamenlijke rietsuiker melasse inkoop. Je kunt met een gewone eenvoudige koperen ketel rum sto...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

En wel voorzichtig zijn he!

In forum Vraag en aanbod

9 jaar geleden

Leuk! Wel fotootje maken he 🙂

In forum Vraag en aanbod

9 jaar geleden
Pagina 379 / 456