Forum antwoorden aangemaakt

RE: rietsuiker melasse behoefte

Wat betreft de viscositeit zit het weer je deze week wel mee. De hoge temperaturen gaan je zeker helpen bij het afvullen! Veel succes Pino!

In forum Vraag en aanbod

9 jaar geleden
RE: Wash na 30 uur ineens stil

Het kan zeker wel. De Barrel 674 heeft een ander soort gist en die vergist een stukje rustiger dan een turbogist. Ook de cidergist doet het heel kalmpjes aan. P.s. de Vinometer kan er een procentje ...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Wash na 30 uur ineens stil

Als je er suiker bij doet en het begint weer, dan was dus gewoon je suiker op 🙂 Inderdaad een refractometer of hydrometer gebruiken, dan kun je zien wanneer je suiker op is. Succes!

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast)

Haha Chris je hebt gelijk hoor, maar kun je Adriana nu niet vragen je lekker onder de wol te stoppen? Je moet om 7.00 weer op he! Ga ik nu ook doen, ook om 7.00 weer aan de slag. Het

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden

Chris is het nog geen bedtijd voor jou hahahaha ??????

9 jaar geleden
RE: cuberdon likeur

Hoi Gerdy, Boven de Euro 20,00 verzend ik de bestelling gratis, ook naar Belgie. Bij een orderwaarde minder dan 20,00 kost het Euro 4,00 Groetjes, Jan

In forum Likeuren

9 jaar geleden
RE: Tilt hydrometer

Dat is idd een apart model batterij, Wel gewoon verkrijgbaar hier, misschien niet bij albert Heijn...

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden

Hoi Dumo, een paar dagen vantevoren is nog prima hoor. Dan kan ik de slager nog zeggen meer vlees te brengen ? Leuk als het lukt!

9 jaar geleden
RE: T500 vraag. Stoken zonder actievekool/klaringsmiddel?

Ik heb even T500 in de titel gezet, dan kunnen de T500 gebruikers met je meedenken. Succes!

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Leuk Jan2, je staat er bij! Lekkere spulletjes zijn zeker wellkom! Zie je 17 juni! ?

9 jaar geleden

Rob veel plezier en geniet van je familie! Chris, heb jij het verhaal "De geest in de fles" al eens gelezen? Dat heeft mijn vader 12 jaar geleden geschreven. Het staat op www.stookwinkel.nl bovenaan ...

9 jaar geleden

Hij is net 75 geworden maar voelt zich nog jong hoor. Hij gaat meerdere keren per jaar daarheen. Ben de naam van get dorpje vergeten. Niet ver van cluj. Hij logeert altijd in het klooster ?

9 jaar geleden

Leuk man! P.s. ik probeer mijn oude vader ook mee te krijgen, hij stookt natuurlijk ook en is een fervent roemenieganger en kan vloeiend roermeens praten met Adriana! Hij houdt van een borrel maar nie...

9 jaar geleden

Chris, dat zou super zijn als jullie dat regelen! Bedankt!!!!!

9 jaar geleden

Dit hebben ze dus niet in Deventer ? gaat wel mee naar Deventer morgen, want hier eten we Roti!

9 jaar geleden
Pagina 380 / 456