Forum antwoorden aangemaakt

RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast)

Maar dames, ik ben nu in amsterdam dus ga een voorproefje doen op de BBQ, zo eens kijken of er een lekker stukje vlees te koop is bij marqt. Mrij rund van Piet van den Berg, zoek maar eens op ?

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden

Lummel heb jij een reu of een teef? Betweter, heb jij reutjes of teefjes? Honden kun je heel goed mixen, en reken maar dat stookforum puppy's onwijs veel opbrengen via dit forum! Wie wil er nou geen ...

9 jaar geleden

P.s. Nimrax, je zorgt naar dat je erbij bent hoor! Dat ben je Chris ook wel verschuldigd inmiddels hahaha Oh ja,ik heb nu de accommodatie en het vlees geregeld, wie regelt de salades?

9 jaar geleden

Na de BBQ gaan de mensen die er niet bij konden zijn vragen hoe het was..... ik heb zo,n vermoeden dat niemand daar een antwoord op kan geven. Ik denk dat ik daarom samen met ChrisV maar nuchter blijf...

9 jaar geleden

Jan2, van harte welkom! En neem gerust je Bobette mee hoor. Maar zoals je kunt lezen verblijven we op een camping en mag je gewoon blijven overnachten! Kost niets en kunnen we smorgens ontbijt bestell...

9 jaar geleden

Haha wat ik alleen niet begrijp, laat hij de hond nu 5 km naast de fiets rennen naar het hotel of gaat zn boerenfox voorin het mandje?

9 jaar geleden

Hahaha ik heb zo'n zin in de bbq met jullie twee erbij!

9 jaar geleden

Whahaha volgens mij leest ze gewoon mee op het forum, net als je buurvrouw ? ze is welkom hoor!

9 jaar geleden

Haha altijd welkom hoor! Gaat ze bij dr vriendinnetjes in Deventer op bezoek?

9 jaar geleden
RE: cuberdon likeur

Gerdy, de Glycerine is binnen! 1 flesje is genoeg voor 10 liter likeur! Groetjes, Jan

In forum Likeuren

9 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Als ze mij als winkel willen bevoorraden houd ik er denk ik wel 1 voor mezelf! Heb verder nog niet zo'n behoefte er een los te bestellen. Komt wel een keertje 🙂 Net als dat ik mezelf nog geen Grainf...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

9 jaar geleden

Daar zou ik ook heel gevoelig voor zijn, zo ben ik verslaafd aan de app van Google Analytics voor deze site haha

9 jaar geleden

Hoi Erik, Deze gist bubbelt wat rustiger dan een turbogist 🙂 Bij mij heeft hij een dag of 4 staan gisten, inderdaad niet heel wild maar juist lekker kalm. Maar het ging prima. en dan ineens is het afg...

9 jaar geleden

Je kunt ook aan lummel wietolie vragen om op je eikel te smeren 🙂

9 jaar geleden

Top! Je staat erbij! We zijn nu met 13, dus het bgeint ergens op te lijken. Ook zijn er nog een aantal die mischien komen. Dus we zullen vast wel de 20 personen doorgaan. Kan best een leuk feestje wor...

9 jaar geleden
Pagina 381 / 456