Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Daar heb je gelijk in Chris, jij houdt nuchter toezicht op dat stelletje alcoholisten toch? 🙂 Ik zet je op de lijst! |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Frambozensapje Ik ben dol op eau de vie gestookt van frambozen. Ik had een fles van Lubberhuizen en Raaff gekocht. Ik was verbaasd hoeveel smaak er aan zat. Je proeft echt heel goed framboos. Nu hoorde ik hier op ... |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Dat doen we sowieso! Als het leuk is doen we het gewoon over een jaar nog een keer! |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Top! Ik heb je er bij gezet! We zitten al op 11 en we hebben nog tijd zat dus er komen er vast nog wel een aantal bij! |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Prima, neem ik ze mee naar de BBQ! Ook in dit topic , meld je aan voor de BBQ op 17 Juni, acomodatie is al geboekt! Maar we moeten natuurlijk wel even het aantal mensen weten dat wil komen i.v.m. de v... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Hoi Rob, daar heb ik overheen gelezen, sorry! 5 stuks staan genoteerd! |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken De Rum Turbo is morgen (vrijdag) ook weer op voorraad. Die kun je dus zaterdag in huis hebben. Fijne avond! |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Voor wie het nog niet gelezen heeft, op 17 Juni organiseert Stookforum een Barbecue!Meld je nu aan! Info op: Aanmelden? Stuur even een priveberichtje via de site of mail naar [email protected] |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Leuk! ik zet je op de lijst! |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Neem ze gerust mee hoor! Caravan kan bij de blokhut staan dus als ze moe zijn kunnen ze slapen. Er is een grote lucht trampoline bij, ook leuk voor ze 🙂 |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Nee, een andere datum is niet mogelijk, de trekkershutten zitten ook al tot en met augustus vol tenzij je doordeweeks gaat. Maar dan weet je zeker dat er een aantal niet kunnen omdat ze moeten werken.... |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Jammer Martijn! Je kunt de meisjes ook moeilijk meenemen naar een stokers BBQ he 🙂 Helaas bestaan er geen data's waarop iedereen zou kunnen. wellicht organiseren we nog wel eens iets over een tijdje! |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Helaas kunnen we dan je Waldka nog niet proeven.volgende keer beter! |
9 jaar geleden |
|
RE: Fruitvliegjes Haha hij is leuk ? |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Fruitvliegjes Haha Rob, verschillen zat, maar vertel maar ? |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |