Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Fruitvliegjes Dat stond er niet bij toen ik hem kocht, maar volgens wikipedia is het de Venus Vliegenvanger ? |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Er zit wel een beetje prik in maar ik had meer verwacht. Vorige keer ging het sneller. Ben te gehaast en krijg dorst van dit weer. |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Een schuimkraag heb ik niet, allen bij het inschenken dan. Jillz en Apple bandit hebben dat ook niet. Je kunt het meer vergelijken met Prosecco maar dan appelachtig ☺ |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Hoi Erik, alleen vinometer, dus hij zou ook 7% kunnen zijn hoor. Vandaag 1 geopend, prik valt zelfs nog tegen, dus geen plofflessen ☺ Nog een weekje wachten. |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Cider is juist zo lekker fris met een laag alcoholpercentage. De mijne is 8% zonder toevoeging van suiker. De ciders in de winkel zoals jillz en apple bandit zitten rond de 5%. Het is een drankje dat ... |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Oh ja, wie in de blokhut blijft slapen hoeft niets te betalen voor de overnachting. Kom je met een caravan dan kost het 22,00 inclusief toeristenbelasting voor 2 personen. Dus de blokhut en het vlees ... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Fruitvliegjes Die kunnen inderdaad erg lastig zijn helemaal als je iets wilt gaan bottelen. Ook tijdens het stoken verdrinken ze graag in het maatbekertje waar de vers gestookte alcohol in drupt. Wil je ze weg houd... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Hulp opstelling Zekers! Wat ik al zei, Nimrax zweert er bij! Ik kan morgen wel even nakijken wat hij zou kosten. De complete sets zijn uitverkocht maar ik kan hem los bestellen, dat scheelt weer wat geld. |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Hulp opstelling De airstill maar 320 watt |
9 jaar geleden |
|
RE: Hulp opstelling Ik weet het niet precies, maar je zit al snel op een halve liter per minuut, er van uitgaande dat je een volle ketel stookt, dat kan 4 uur duren, dan zit je al op 120 liter. Maar je zegt dat je hem ... |
9 jaar geleden |
|
RE: Suiker wash opnieuw gebruiken Zolang je het goed kunt afsluiten is het geen probleem hoor. Er zijn ook mensen die alleen een slang als waterslot gebruiken. Dus slang bovenop en met een bochtje in een fles water hangen. Primitief m... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Hulp opstelling Nee niet zo zuiver als met de T500. De T500 haalt met gemak 92%. de airstill ergens tussen de 40 en 60%. Anders moet je Nimrax even opzoeken op het forum, die zweert erbij! |
9 jaar geleden |
|
RE: Hulp opstelling Hoi Goodi, Dat klopt. De koeler heeft koelwater nodig. Je kunt wel met bijvoorbeeld een aquariumpompje water uit een reservoir pompen dat je vooraf gevuld hebt. Dat laat je dan weer weglopen in een ... |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Haha inderdaad! Ik hoop niet dat dat een bezwaar is, CaPo70, kan ik jou ook op de lijst zetten? maar ik denk dat de meesten van ons dat niet zo erg vinden. Rob kan dan zelfs op Vaderdag doorrijden naa... |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? @dumo, de datum is aangepast naar 17 jun, kun je dan wel? |
9 jaar geleden |