Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Alle trekkershutten zitten vol. De voorgestelde datum ook. Maar we hebben wat leukers van zaterdag 17 op zondag 18 Juni. Een weekje eerder dus. De camping beschikt over een grote blokhut met keuken ... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Ja, motel Breukelen, ongeveer 5 km |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Oh mag dat niet.... anders moet je ff hoteletjes kijken in loosdrecht, alle hotels daar hebben uitzicht over de plassen, zo gaaf! |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Ik probeer 3 a 4 hutten te reserveren, als dat mogelijk is maak ik een lijst op de homepagina waar iedereen op komt te staan met hoeveel personen ze willen komen en of ze gebruik willen maken van een ... |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Oh ja een indruk van de trekkershutten: |
9 jaar geleden |
|
RE: Glucose/dextrose zoeken/kopen? Bij de Body en Fit shop loopt de korting inderdaad hard op als je meer dan 1 zak neemt. Ze zijn inclusief die korting zelfs goedkoper dan wanneer ik het per pallet bij een brouwgroothandel bestel. ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Ik rij er zaterdag even langs denk ik, even praten wat er mogelijk is. Via bovenstaande link kun je vast een idee krijgen. Een blokhut voor 5 personen kost 55,00 incl toeristenbelasting, dus 11,00 p... |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Wat jammer, het kost ze niks en had een hoop gescheeld. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! En wat betreft de groepsaankoop, ik denk dan weer dat we tegen het probleem aanlopen dat ze geen aantallen kunnen leveren op dit moment. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Je kunt de verzender vragen niet de waarde van het product te vermelden maar een omschrijving als Product sample er op te zetten of gift. Of een hele lage Customs Value. Als je op Aliexpress bestelt d... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Hoi Dirk, Ja dat is wel de bedoeling, maar Baronbrew heeft aangegeven dat ze nu nog te klein zijn om winkels te kunnen voorzien. de productie capaciteit is nu nog heel erg klein. Je kunt dus het bes... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Goedemorgen allemaal ☺ Dat is jammer Dumo! Mischien verandert de datum nog hoor als er veel mensen niet kunnen. Het is nog niet helemaal rond. Blijf het in de gaten houden! Groetjes, Jan |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Dan komt het wel goed ☺ Ik hoop morgen antwoord te hebben van de camping |
9 jaar geleden |
|
RE: Glucose/dextrose zoeken/kopen? Ik heb dat inderdaad niet op stookwinkel staan. Het is vrij duur en ik hoor van iedereen dat de barrel 674 voortreffelijk is met gebruik van normale kristalsuiker. Ik zal eens kijken bij body en fit, ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Dat kan ook, dan haak je later in 🙂 ik heb een aanvraag gedaan op een camping in Loosdrecht, is dat ver bij jouw optreden vandaan? |
9 jaar geleden |