Forum antwoorden aangemaakt

RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld?

Erik, is er rond die periode een weekend dat je wel kunt? Je hoort al een hele tijd bij de harde kern dus je hoort er wel bij hoor! Er is denk ik geen perfecte datum voor iedereen maar we proberen het...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden

He balen, het weekend daarvoor dan? Ik denk als we het later doen veel mensen op vakantie gaan.

9 jaar geleden

Leuk! We willen de man met de hoed nu wel eens ontmoeten! ? Je kan op een andere manier helpen, neem maar wat lekker vloeibaars mee ?

9 jaar geleden
RE: Antwerps stoofvlees? Hulp van Belgische leden 🙂

Goed bezig Chris, geniet er maar van zolang het kan 🙂 Een Timko ken ik niet. Ik drink graag de biertjes van Brouwerij 't IJ uit Amsterdam, de zatte is een blonde Tripel met 8%. Heerlijk! Proef hem maa...

In forum De kookhoek

9 jaar geleden

? lang geleden was het mijn beroep, nu heeft het nog steeds mijn interesse. Ik heb helaas niet altijd genoeg tijd om hier lekker mee bezig te zijn. Wel doe ik nog steeds graag mn boodschappen bij de S...

In forum De kookhoek

9 jaar geleden
RE: Werking/opmaak van de site

Dat is inderdaad lastig, ik duik morgen even de instellingen in!

9 jaar geleden

Jaren geleden dat ik het gemaakt heb, was vlak voor mijn trouwen dus 6 jaar geleden! Wordt weer eens tijd dus! Inderdaad met rode wijn en gremolata, jij bent een kenner 🙂

In forum De kookhoek

9 jaar geleden
RE: Werking/opmaak van de site

Hoi Techneut, Een topic wordt automatisch gevolgd als je een keer hebt gereageerd. Je kunt het wel per topic uitzetten door rechtsbovenin het betreffende topic op unfollow te klikken. Groetjes, ...

9 jaar geleden

Ik zit zelf te denken Van 24 op 25 Juni. Dat is van een zaterdag op zondag. Ik hoop dat de meeste dan kunnen. Dan hebben we in ieder geval ruim de tijd om een locatie te vinden en dngen voor te bereid...

9 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

Haha ja, heeft dumo toch 6 uur wachten bespaard 🙂

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Osso Buco, je brengt me weer op heerlijke ideeen! Dat is zo lekker!!! En gewoon van goedkoop schenkelvlees 🙂

In forum De kookhoek

9 jaar geleden

Ziet er goed uit. Heerlijk met dit weer, koud wit wijntje erbij.... ik zou zo met je willen ruilen 🙂

9 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

Ik denk het wel hoor Dumo, zelfs de oude nokia telefoontjes rond het jaar 2000 hadden al bluetooth. Het kan wel zo zijn dat als de tablet erg oud is de android versie misschien te oud is om met de bet...

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Sterkte dan straks! Nee dat tentje ken ik niet, maar de omgeving is er wel prachtig! Heb er veel gereden met de motor. Coquilles gaan er hier ook wel in!

9 jaar geleden
RE: Stook Avondturen Ray

Ziet er mooi uit Ray, je hebt dan ook wel het mooiste van het mooiste uitgekozen he 😉 Heel veel succes! En natuurlijk ook met het sous Vide koken met de Grainfather!

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
Pagina 385 / 456