Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? We kunnen nu een paar dingen doen. 1: Naar een camping, voor de genen die geen tent of caravan hebben kunnen we trekkershutten regelen. Kosten ongeveer 11,00 voor een nacht. Een camping kunnen we kiez... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Ik denk niet dat dat mogelijk is, hij werkt met een app die bedoeld is voor op de telefoon of tablet computer. Misschien weet Erik hier meer van? Mijn laptop beschikt ook over bluetooth maar er is ... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Antwerps stoofvlees? Hulp van Belgische leden 🙂 P.s. ik heb de varkenswangen even opgezocht want dat ligt hier niet in de supermarkt. Maar je kunt het bestellen. Deze zaak ken ik goed, ze sturen het vlees op in een thermobox met droogijs er in, dat... |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
RE: Meten en weten Even een update in dit topic, had het eerder al ergens anders in het forum verteld, de Tilt kan ik voorlopig nog niet leveren. De mannen die dit bedacht hebben en maken, kunnen nog geen aantallen aan ... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Sorry je vroeg het aan Erik hahaha, voor mn beurt gesproken... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Dat was deze: |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Antwerps stoofvlees? Hulp van Belgische leden 🙂 Ik heb runder fond uit de supermarkt gebruikt als basis en nog wat tabletten erbij. Dan heb je in het hele gerecht verder ook geen zout meer nodig. Fond zelf maken gaat heel veel tijd in zitten. Het i... |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
RE: Antwerps stoofvlees? Hulp van Belgische leden 🙂 Het was echt heel lekker. Ik ga dit vaker maken. Alleen de kinderen wilden gewoon mayonaise bij de frieten en hebben dit een andere dag met aardappels gegeten ? stelletje cultuurbarbaren die kinderen ... |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Hoi Dirk, Ik heb laatst gesproken met de fabrikant van Tilt. De bluetooth is getest in rvs fermenters en de bluetooth werkt gewoon. Echter is de afstand korter. Je moet dus dichter bij de fermenter st... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Als het echt seconde werk is zal het idd wel meevallen. Ik wist niet dat een dergelijke dimmer storing kan veroorzaken aan andere aparatuur. Zo leer ik ook weer wat bij ? |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Als je distillatie eenmaal op gang is wil je hem niet meer onderbreken. Slaat de warmtebron even af en later weer aan dan stort je hele distillatie in en moet je de stroom weer opnieuw op gang brengen... |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Een aan en uitschakelende warmtebron is dramatisch voor je distillatie. |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Klopt, erg veel geld. Ik weet ook nog niet wat ik op voorraad ga nemen. Maar ik laat de primeur wel over aan brouwmarkt en daarna gaan we stapje voor stapje voorraad aannemen en kijken of we iets conc... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Klopt, ik zal zorgen dat er sowieso 15 voor jou zijn! Groetjes, Jan |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken De rumgist actie is erg hard gegaan dus ik denk dat de mensen er zin in hebben. Nu is alles uitverkocht maar er is bijbesteld. Ik kon er nu maar 60 krijgen, die komen eind van de week/begin volgende w... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |