Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Baileys Klinkt goed. Maar als je een lekkere Irish Cream wilt nuttigen maken de callorien niet zoveel uit, je drinkt er ook meestal geen sloten van weg. Wel leuk om van alles te proberen en zo je eigen godend... |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Help! Er lijken er hier inderdaad veel van de wind te leven haha maar serieus, munckerik heeft sinds kort een nieuwe baan en dat is best een felicitatie waard! Niet iedereen is gepensioeneerd of afgekeurd 🙂 |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Help! Haha zou het niet zo zijn dat hij moet werken op maandagmorgen? Het schijnt dat er hier een aantal mensen op het forum zitten die een baan hebben 😉 |
9 jaar geleden |
|
RE: Wel of niet tevreden met de Still Spirits parrothead? Hoi allemaal, Er is nog geen vervanging voor de Parrot in aantocht, iedereen die er een heeft mag zijn geld retour, of wat spulletjes uit de shop die ik jullie kan toesturen. Je hoeft de parrot niet t... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: 10l destilleerketel stookduur De kookplaatjes zijn helaas niet zo snel, wel veiliger dan gas. Stook je op je fornuis dan gaat het allemaal een stuk vlotter. Wat wel gedaan word is dat je de ketel vast voorverwarmd op het fornuis e... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Help! Komt toch nog wel goed denk ik hoor. Weet niet waar het aan ligt maar het komt atijd goed ? sluit je deksel goed? |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Voor vergisting niet heel interessant denk ik, wel als je het gebruikt voor eigen consumptie in desserts enzo |
In forum Vraag en aanbod |
9 jaar geleden |
|
RE: Gratis elektriciteit om te stoken Ik ben benieuwd techneut. Met mijn vorige bedrijf zat ik in de bitcoins en de aparatuur die hiervoor nodig was verbruikte vaak meer energie dan het opleverde. Daarom ben ik wel geinteresseerd in alter... |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Ik dacht Leon heeft vast zo,n tent die je 1 keer in de lucht gooit en dan klaar is haha (zo,n ding dat daarna nooit meer op te vouwen is? ) Polen is gaaf hoor. Heb ik met de motor gedaan! |
9 jaar geleden |
|
RE: cuberdon likeur Hoi Gerdy, dat van de kandij suiker wist ik niet, daar wil ik graag het resultaat van horen. Groetjes, Jan |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Dat kan natuurlijk wel, je kunt dan meten hoeveel alcohol er ongeveer in zit. Met de vinometer kun je niet zien of er nog restsuikers inzitten. Ik meet zelf ook vrijwel nooit het soortelijk gewicht h... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
9 jaar geleden |
|
RE: cuberdon likeur Hoi Gerdy, Dat doe je met glycerine. Dat zorgt voor een ronder mondgevoel. Het kan ook met meer suiker maar niet iedereen wil heel veel suiker in zn drankje. Ik zal glycerine op de site zetten binnenk... |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Hoi Gerdy, goed om te horen dat je de moed nog niet hebt opgegeven, je bent goed bezig met informatie verzamelen dus dat komt wel goed! Het kan zomaar zijn dat mijn flesjes ook gaan ontploffen, volgen... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
9 jaar geleden |
|
RE: Potstill naar Servisch ontwerp Goedemorgen allemaal! Die tuinslang, is dat water in of uit? Water in moet aan de onderkant. Maar dat weet de buurman wel ? Fijne moederdag voor hen die het vieren! |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Die excursie zijn we ook mee bezig geweest, moet je even zoeken, member Toorenburg regelde dat. Helaas ging dat niet door omdat de stokerij afzegde. Anders moeten we Toorenburg ook even benaderen ? |
9 jaar geleden |