Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Voor mij is het 20 jaar geleden 🙂 wie weet heeft ChrisV plek, dat is voor onze belgische leden weer goed te doen. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Als het aan mij ligt is dat helemaal goed. Ik ben daar opgegroeid, de omgeving is Top! Ben daar kok geweest bij de vier linden en woonde in loenen aan de Vecht, vandaar dat ik camping mijnden al even ... |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Sorry, ik heb deze even naar hier verplaatst 🙂 Gijsbert, betuwe is wel leuk, kunnen we meteen eindelijk die excursie bij fruitstoker Lubberhuizen en Raaf door laten gaan. 2 vliegen in 1 klap. Ik hoor ... |
9 jaar geleden |
|
RE: Hobby bierbrouwen De biertjes van Leon zijn heel lekker, ik heb er een aantal mogen proeven. En wat ook heel knap is, hij heeft geen ketel alla The Grainfather, vakman! En zo knap dat hij ze maanden kan laten liggen. D... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Een zoete wijn met een laag percentage maken is niet zo makkelijk. Je moet dan werken met een giststopper. Maar wil je bubbels dan lukt dat niet als je de gist bewust dood maakt. Ik weet niet wat er g... |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Ik denk niet dat het verstandig is om terplekke te gaan stoken i.v.m. de wet. Het zou jammer zijn als een vervelende toerist het feestje verstoort door te bellen met de politie. Wat betreft de kosten... |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Als zelfstandige weet je waar je het voor doet. Geeft veel voldoening. Werkse vandaag! |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Trekkershut incl toeristenbelasting voor 5 personen 55,00 Caravan plaats of campeerplaats incl toeristenbelasting voor 2 personen 22,00 Inderdaad eerst eens kijken welke locatie het beste is, en hoeve... |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Je werkt lange dagen Dumo! Ben je zelfstandig ondernemer? Die pint heb je dan wel verdiend he! |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? 22,00 per nacht inc, toeristenbelastting. Ik heb de data 24-06 op 25-06 geselecteerd als voorbeeld. |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Ik keek net bij camping Mijnden in Loosdrecht, die ken ik omdat ik daar gewoond heb. Een 5 persoons trekkershut voor 55,00 in juni. Daar zit overigens ook een goed restaurant bij. Morgen weer een dag ... |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Rob, dat is idd een goede mogelijkheid. Ik heb wel eens van die trekkershutjes gezien, die zijn niet duur. Het hoeft ook niet superduur te worden, als je maar kunt slapen 🙂 alle aanhang is natuurlijk ... |
9 jaar geleden |
|
RE: Hobby bierbrouwen Leuk! Als je in Aalsmeer bent laat even wat weten ? |
9 jaar geleden |
|
RE: Hobby bierbrouwen Ik bij Sanders in de Raadhuisstraat, mijn overburen. Voorheen heete het De Raedt. Op de nieuwmarkt kun je zo lekker kaasfondue eten bij Cafe Bern. Kom je nog wel eens in nederland? Doen we een biertje... |
9 jaar geleden |
|
RE: Hobby bierbrouwen Nee hoor, cola heeft aanzienlijk meer prik. Voor een biertje is de prik precies goed ? |
9 jaar geleden |