Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Deel a bindt de eiwitten en deel b neemt ze mee naar de bodem. Hergisting op de fles gaat uitstekend. Er blijven altijd wel wat gistsporen achter die ineens weer te eten krijgen. Tip, vul 1 plastic fl... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Het lijkt mij leuk om een locatie te vinden die voor iedereen binnen een redelijke tijd te bereiken is. We hebben ook meer Belgische leden dan je denkt, een gezelschap van nederlandse en belgische st... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Komt jouw vrouw uit Deventer? |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Kijk, jij hebt er al zin in! Zo hoor ik het graag. |
9 jaar geleden |
|
BBQ 2017, topic gesloten, alleen lezen. Hoi allemaal! Stookforum heeft leden verdeeld over Nederland Belgie, Duitsland en nog enkele landen om ons heen. ik hoor wel eens mensen die opperen om bijvoorbeeld eens een proeverij of een bbq te or... |
9 jaar geleden |
|
RE: Hobby bierbrouwen Klopt, persoonlijk vind ik dat ik mijzelf tekort doe als ik een speciaalbiertje niet koel. Maar dat mag iedereen natuurlijk naar eigen smaak bepalen. Ik vind rode wijn uit de koelkast weer smerig 🙂 ... |
9 jaar geleden |
|
RE: Hobby bierbrouwen Dat ziet er ook lekker uit Auke! Beetje jammer dat ik gisteren niets in de koelkast heb gezet, bier op kamertemperatuur is het toch net niet... Hoewel sommigen erbij zweren dat speciaalbier gewoon op ... |
9 jaar geleden |
|
RE: Hulp opstelling Hoi Goodi, Juist, dat zijn de spullen die je nodig hebt. Dan heb je de koperen Refluxkolom. De RVS is tijdelijk uitverkocht. Maakt in werking niets uit hoor. |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Hobby bierbrouwen Des te beter zal hij je vanavond smaken Dumo! Hier mijn biertje waar dus 12 gram suiker per liter is gebruikt. De prik zit er goed in. Maar ik heb niet het idee dat het teveel is. Ik kan mij niet voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Hobby bierbrouwen 33 cl, ik zal straks eens een fotootje maken 🙂 Het zijn beugelflesjes,en gaan met een goede klap open en er komt een mooie wolk co2 uit het flesje. Als je te hard schenkt heb je erg veel schuim, doe j... |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Als er nou iemand is die een grote hoeveelheid wil maken, laten we zeggen iemand die dus 100 liter wil. die zou misschien ook gebaat zijn bij de tank waar het al in zit. Waterslot er op monteren en kl... |
In forum Vraag en aanbod |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Hoi Gerdy, wat vervelend dat dit gebeurd is. Ik moet ook eerlijk zeggen dat het voor mij ook een proef is hoor. Hoewel ik flesjes bier in het zelfde soort fles hier heb staan waarbij ik ook 4 gram er ... |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Die chiller heb ik op de brau beviale al gezien trouwens. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Ik heb ze al als pre-order staan. Ik verwacht binnen 1 maand! Prijs weet ik nog niet maar wel erg kostbaar voor een gisttankje. Ik denk om en nabij de 400,00 Wel weer met een bluetooth app te besture... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Hoi Gerdy, Dan was de vergisting nog niet helemaal klaar. Wat zat er in het flesje? Ook cider? Hoelang heeft het gegist en hoelang heeft het in het flesje gezeten? Ik denk ook niet dat de scherven doo... |
9 jaar geleden |