Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Hoi Rob, dat klopt. En dat gaat bij deze cider ook gebeuren. De hergisting in de fles zorgt ook weer voor een mooi laagje gist op de bodem van het flesje. Het filter dat Erik laat zien is wel heel han... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Ik heb nu 41 flesjes van 33 cl gevuld. en een glas om te proeven voor mezelf. (beetje vroeg om 10.00 maar ja, hoort bij het vak he 😉 Toen ik begon zag mijn vrouw toch een stukje bezinksel door het afv... |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Dat zijn mooie kleine klontjes! Ik weet niet wat de klontjes in nederland wegen, ik weet wel dat ik ze moet doorbreken om door de hals van het flesje te krijgen. De suikerstaafjes zijn daarom ideaal v... |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Is het geen idee om een offerte aan te vragen voor 70 jerrycans met 10 liter? Of desnoods 100 jerrycans met 10 liter. Mooie grote order, vast wel staffelkorting mogelijk. Prijs misschien niet zo scher... |
In forum Vraag en aanbod |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Ze proberen wel mensen te behoeden voor ellende, maar voor hetzelfde geld gaat het goed 🙂 Ik ben erg benieuwd of dit allemaal zo gaat als iedereen hoopt 🙂 |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Ik zou het in ieder geval goed uitzoeken, het bizarre is dat je nergens melassepoeder kunt kopen. Als je het googeld kom je alleen bij die aanbieder uit China uit. Oftwel, het woord melassepoeder best... |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Dutch Alibaba is gewoon uit China alleen de site is door de translator gehaald. Dergelijke aantallen gaat de douane toch zeker vragen stellen. Al is het alleen al omdat de douane erg geinteresseerd is... |
9 jaar geleden |
|
RE: Wie leert mij stoken? Hoi Wersi, Voor iemand zonder ervaring is het misschien leuk om eens te beginnen met dit startpakket: Alles zit er in, een moutsiroop waar alleen nog maar water en suiker bijhoeft. Gist, klaringsmi... |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Zo, op dag 5 geen bubbel meer te zien in het waterslot. Zojuist gemeten op 8% alcohol. Iets meer dan ik had verwacht, ik had geen suiker toegevoegd. Enkel de suiker die in het appelsap van de Liddl al... |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Hij bedoelt denk ik 2 jerrycans, niet 2 emmers. 40,00 Euro is idd 20 liter, 2 jerrycans dus 🙂 |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Hoi Gerdy, Ik weet niet waar je precies woont in Vlaanderen, maar Dumo is ook van Belgie en vind het leuk om het te komen ophalen. Mischien kun je iets met hem afspreken dat hij iets voor jou meeneemt... |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum Dunderpit (titel aangepast) 🙂 Heb je wel eens een pan verrotte erwtensoep door de plee getrokken? Erger dan dat kan het niet zijn 😉 |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum Dunderpit (titel aangepast) Volgens mij kun je dat gewoon instellen dat dat uit staat. Mijn camera van 3 jaar oud geeft de coordinaten al mee dus neem aan dat dit ook bij de ouder iPhones al het geval is. Coordinaten geven aan ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum Dunderpit (titel aangepast) Prima idee! ik denk dat ik dat op mijn 12e/13e jaar vast wel gedaan zou hebben voor 5 gulden. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum Dunderpit (titel aangepast) Durf het bijna niet te zeggen.... je vrouw? |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |