Forum antwoorden aangemaakt

RE: Rum Dunderpit (titel aangepast)

Ha dat is je 1e dunderpit hahaha

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Haha of in plaats van een worm in de fles zoals bij sommige Tequilla's/Mezcal een handvol strontvliegen er in, insecten eten wordt sowieso weer populair toch!

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Die vliegen kun je lekker mee laten rotten. ik zie al een mooi etiket voor me voor op de flessen met een in zijn handjes wrijvende vlieg 😉

In forum Stooktips

9 jaar geleden

In forum Stooktips

9 jaar geleden

De Amylase die Pino toevoegd is een test. Je kan er eigenlijk pas wat van zeggen als je een proef hebt gedaan met en een zonder amylase. In de Rumgist is ook Amylase toegevoegd overigens. Het voorde...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Precies, in dit geval zijn de tails belangrijk. Ik ben heel benieuwd naar de resultaten en de foto's van jullie Dunderpitten!!!! 🙂

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Met 5 zakjes zit je zeker goed als je sowieso deze manier gaat gebruiken. IK ben er ook van overtuigd dat het gaat lukken. In he voorstel topic heeft iedereen een mail gehad, maar het kan zijn dat h...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Die vaste delen neem je ook niet mee. Je hevelt alleen de vloeistof over. Alles zakt toch naar de bodem. Je hebt dan geen klaringsmiddel nodig. Het enige dat je daarmee bereikt is dat je mash doorzich...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Hoi Gijsbert, ik had dat over de gist hierboven al beantwoord 🙂

In forum Stooktips

9 jaar geleden

In dit geval gebruik je de gistlaag op de bodem weer opnieuw. Zolang dat aanslaat en de nieuwe melasse weer aan het gisten gaat is toevoegen van extra gist niet nodig. Zorg gewoon dat je altijd 2 za...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: rietsuiker melasse behoefte

Ik heb een vermelding gemaakt in het grote voorstel topic. ik verwacht dat de gezamelijke inkoop nu snel rond kan zijn.

In forum Vraag en aanbod

9 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Beste leden van Stookforum, Wil jij zelf Rum gaan stoken? Dan heb je echte Rietsuiker Melasse nodig. Dat is erg duur. Maar..... Forumlid Pino de Stoker is bezig om met een gezamelijke inkoop zeer voor...

In forum Stel je even voor...

9 jaar geleden
RE: 2de fijnstook nodig of niet?

Klopt, niet klaren, daar zitten juist de mooie smaken in. Ps, de info staat geschreven onder mijn naam maar dat komt omdat het lid dat dit geschreven heeft verwijderd is. De info vond ik waardevol en ...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Antwerps stoofvlees? Hulp van Belgische leden 🙂

Vraag aan onze Belgische leden, hoort het er zo uit te zien? Nu een paar uur wachten tot het klaar is 🙂

In forum De kookhoek

9 jaar geleden
RE: Antwerps stoofvlees? Hulp van Belgische leden 🙂

Bij deze ga ik het proberen. Dit soort gerechten zijn meestal een dag later het lekkerst, dus morgen een frietje stoofvlees ?

In forum De kookhoek

9 jaar geleden
Pagina 391 / 456