Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Klopt, dat kan ook heel goed en heb ik vaker gelezen. Echter tap ik de flesjes direct uit het vat vol en zit het kraantje een paar cm boven de gistlaag op de bodem. Ik wil dan niet meer hoeven mengen ... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte @hillbilly In de rumgist zit ook Amyloglucosidase enzym. Maar wellicht is het beter om al enzymen voor de vergisting toe te voegen. Bedankt voor je bestelling, die heb je dinsdag in huis! |
In forum Vraag en aanbod |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Sorry voor mn tikfouten. Mobiel is veel te klein..... straks weer laprop ? |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Daatom zeg ik ook per 25 liter madh 1 zakje. Niet per 25 liter melasse. Is dus afhankelijk hoeveel water je gebruikt bij het aanmaken van je mash. |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Idd 1 per 25 liter mash. Maar 3 op 100 doet het ook wel hoor... Zit nu aan mn toetje bij Loetje (Gorsel) om vast mn verjaardag te vieren ook al is dat morgen las ? |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Prestige Rum Turbo is nu in de aanbieding. Verpakking is nu alleen White Label, maar is nog steeds Prestige met zelfde artikelnummer. 2,99 Per zakje zolang de voorraad strekt, vanaf 20,00 Gratis ve... |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Gaat best hard, zou dit weekend toch wel rond moeten komen ? ik voorspel dat de 2e ronde binnen een week ook al als pre-order verkocht zou moeten zijn. Er zijn altijd mensen die het te laat hebben gel... |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Supersnelle flisservice 😉 voor jullie 1 dagje ? |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreffende de Grainfather mogen hier Klopt, het stoken op vermogen werkt alleen met de nieuwe controllbox. Je kunt de oude controllbox wel vervangen voor de nieuwe. De aan uit knoppen van de elementen zet je dan in neutraal en de box reg... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Anijslikeur ( Lekker bij verkoudheid) Dat artikel is uit 2014.maar wellicht zijn er nog winkels die voorraad hebben liggen. Bederven zal het niet snel doen. Kom je het ergens nog tegen dan direct alles opkopen ??? |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Dus 20,00 voor een gevulde jerrycan van 10 liter, correct? |
9 jaar geleden |
|
RE: Verschil in suiker Intekenen kan hier: |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Verschil in suiker En ook duidelijk vermelden of het over melasse of rietsuiker melasse gaat. Dat was me nog niet helemaal duidelijk. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Verschil in suiker Pino, maak anders even een nieuw topic met titel: gezamelijke inkoop melasse, prijs etc... dan ziet iedereen waar het over gaat, ook als ze dit topic niet openen. Dan heb je zo je 1000 liter verkocht.... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Mash bewaren? Velen raden het af, maar ik heb laatst een 3 maanden oude whiskymash gestookt. De helft had ik direct gedaan maar door tijdgebrek was de andere helft blijven staan. Was wel ontdaan van bezinksel en st... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |