Forum antwoorden aangemaakt

RE: Mede ( honingwijn )

Ik vond deze nog, mijn schatting klopt ongeveer wel zie ik

In forum Bieren en wijnen

9 jaar geleden
RE: Mede ( honingwijn )

1 zakje per 25 liter totaalproduct, ik weet de verhouding niet precies. Zal per honingsoort verschillen dus meten! Naar schatting zal je tussen de 5 en 8 kilo honing op een totaal van 25 liter nodig ...

In forum Bieren en wijnen

9 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreffende de Grainfather mogen hier

Misschien wel handig om onderstaande tekst hier te zetten.... Uit de manual (pagina 3) FOR USE WITH THE GRAINFATHER CONNECT ALL IN ONE BREWING SYSTEMThe Copper Dome and Alembic Condenser can be attach...

In forum Grainfather

9 jaar geleden
RE: Whisky volgens stookTV

Geeft niks dat hij een beetje troebel is. Je hoeft niet te klaren, er zit smaak in die je in je distillaat wilt hebben. Dus afhevelen en stoppen als je bij het bezinksel bent. 2 x snelle striprun, d...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Anijslikeur ( Lekker bij verkoudheid)

Klink lekker! Denk dat mijn vrouw dat ook wel gaat lusten. Hebben ze serieus die blokjes uit het assortiment gehaald? Ik heb ze al jaren niet hoeven kopen maar dat was toch wel een begrip..... anijsbl...

In forum Likeuren

9 jaar geleden
RE: Verschil in suiker

Zou het daardoor komen? Hahahaha

In forum Spirits

9 jaar geleden

Als iemand het regelwerk en de logistiek op zich wil nemen wil ik de financien wel afhandelen. Ik heb geen plaats voor een pallet kleefzooi haha. Als die kennis van jou dat wil doen dan komen we er we...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Die opmerking maak ik steeds tegen stadswachten, of zo'n opmerking van: Je moeder zal wel trots op je wezen hahaha. GRRRRR ik wordt al kwaad als ik ze zie lopen of er aan denk... als er stadswachten z...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Ik kan me voorstellen dat je er dan liever niet meer komt hahahaha. Ik had vroeger een bootje in de gracht wat ik toen gebruikte als weekend verblijf, een klein kajuitbootje waar je prima op kon slape...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Klopt, ik heb een apartementje hoor, geen heel huis. Maar mijn bovenbuurman is een amerikaanse expat. Ik weet ook bijna zeker dat als ik het nu te koop zet dat het in een week verkocht is en dat ze wa...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Nee, doe die gezamelijke inkoop maar buiten mij om 🙂 Ik hoef er niets aan over te houden. Weet je wat, koop de rum gist maar bij mij en ik ben tevreden 😉

In forum Spirits

9 jaar geleden

Ik heb het de laatste 2 jaar vooral gebruikt om met airbnb bij te verdienen zodat Stookwinkel een goede boost had 🙂 Nu doe ik airbnb nog maar heel mondjesmaat. Ik heb er ook helemaal geen tijd meer vo...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Er stond makkelijk maar ik bedoelde makelaar hahaha

In forum Spirits

9 jaar geleden

Ben je makelaar Gijsbert?

In forum Spirits

9 jaar geleden

Als ik ooit bedenk dat ik mijn huis in Amsterdam van de hand ga doen open ik een winkel alla brouwmarkt maar dan voor de stokers! en dan beloof ik dat de suiker op pallets in de opslag zal liggen haha...

In forum Spirits

9 jaar geleden
Pagina 394 / 456