Forum antwoorden aangemaakt

RE: Verschil in suiker

Pino, dat klinkt wel heel veel, maar Lummel hierboven geeft al aan voor 100 Liter te willen intekenen. Je wil zelf waarschijnlijk ook wel een leuke hoeveelheid hebben, dan zit je nu al tussen de 100 e...

In forum Spirits

9 jaar geleden

@Pinodestoker is het een idee als jij belt wat bijvoorbeeld 100, 250 of 500 liter kost en op welke manier dat verpakt is. (Want een tank van 500 liter heb je geen ruk aan als je gezamelijk inkoopt) Da...

In forum Spirits

9 jaar geleden

1,5 Kilo bij Albert Heijn € 0,89 = kiloprijs van € 0.593

In forum Spirits

9 jaar geleden

25 Kilo kristalsuiker

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Rvs

Klinkt goed allemaal! Maar stook je ook nog eens wat of maak je alleen prachtige ketels? 🙂 🙂 🙂

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Gijsbert, je hebt mail! Over het gebruik van de vaatjes mag je altijd weer een nieuw topic openen 😉 Dan kunnen we daar praten over het rijpen van Whisky, Brandy, Calvados etc...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

9 jaar geleden

Lege kratten Grolsch heb ik mn best voor gedaan, maar hier in de supermarkt konden ze mij niet helpen. Bij 2 slijterijen langsgeweest en ze zeiden dat de Grolsch beugel echt helemaal uit de gratie is....

9 jaar geleden

Die flesjes verkoop ik toch niet 🙂 En het is prima spul dus waarom zou ik het niet met jullie delen 😉 De houten vaatjes zijn leuk, maar wel bewerkelijk en je moet ze onderhouden. Mail me hier anders e...

9 jaar geleden

Even op zoek gaan naar een bakkersgroothandel. Dan koop je zakken met 25 kilo melissuiker. Is gewoon kristalsuiker maar fijner van structuur voor gebruik in de bakkerij. Lost het misschien ook nog sne...

In forum Spirits

9 jaar geleden
Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Ik ga iets maken dat ik al eens eerder heb gemaakt in de zomer. Een lekkere sprankelende appelcider, gewoon van pakken sap uit de winkel. Als alles goed gaat moet het over een week helder en al in de ...

9 jaar geleden
RE: 2" koperen kolom project

Is dit niks? Veiliger kan bijna niet. Dit is dan een Bain marie ketel maar er zijn ook andere ketels met deze optie. Een opstaande rand aan de bovenkant van de ketel waar je de helm in plaatst. de ops...

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: Mash klaar??

Als de gist nog leeft en het percentage niet te hoog is gaat hij weer verder met gisten. Je kunt ook gewoon gaan stoken nu. Je kunt de vinometer wel gebruiken maar je weet toch wel dat er alcohol in z...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Elektrische kookplaat 2000 Watt

Werkt heel goed, momenteel zijn ze op maar bij iedere kookwinkel zijn ze in meerdere maten verkrijgbaar. Het wattage werkt natuurlijk heel anders dan bij een normale kookplaat. dus die 2000 watt zeg...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Supermarkt wijn distilleren?

Straks mik je alles bij elkaar en dan verdun je dat allemaal tot drinksterkte, dan heb je alles in dezelfde sterkte en smaak. Dan kun je het opdrinken of nog een keer stoken en dan alsnog opdrinken 🙂 ...

In forum Bieren en wijnen

9 jaar geleden
RE: Supermarkt wijn distilleren?

Grappa is overigens Italiaans, in frankrijk gebeurt dit ook maar dan wordt het weer een Marc genoemd.

In forum Bieren en wijnen

9 jaar geleden
Pagina 395 / 456