Forum antwoorden aangemaakt

RE: Supermarkt wijn distilleren?

Dat het op Grappa lijkt dat klopt. eigenlijk is het net als Cognac gestookt van witte wijn. Het verschil met Grappa is dat dat wordt gestookt uit de uitvergiste pulp van de druiven. De druiven worde...

In forum Bieren en wijnen

9 jaar geleden
RE: Hoeveel classic 8 turbo gist

Maboc, zorg er gewoon voor dat je de emmer aanvult tot 25 liter totaal. Dus incl de suiker. Dan is de verhouding perfect.

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

Niet dood, maar het is overkill en dan komt het niet op gang. Daarom beginnen sommige mensen ook eerst even met 6 kilo en als het op gang is de overige 2 kilo er in. Dat start net even wat lekkerder o...

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

Ik denk dat dat wederom een testje waard is van de zomer 🙂

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

En tijdens de warme zomers kies je deze:

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

Momenteel alleen nog maar de Black label per kilo. Kilopakken zijn altijd zo weg en op een of andere manier is het bij de groothandel ook heel vaak uitverkocht. Precies wat Nimrax zegt, hele zakje g...

In forum Gist vragen

9 jaar geleden
RE: Aangeboden: RVS Koelertjes en Electrisch kookplaatje 2000 Watt

Kookplaatje 2000 watt zoek ik nog een vaste leverancier voor, ze gaan hier maar tot 1500 watt voor zover ik kan vinden. Alles daarboven is meteen inductie. Zal eens gaan zoeken in Duitsland of deze te...

In forum Vraag en aanbod

9 jaar geleden
RE: Invertsuiker

Oh ja, ik dwaal weer af, moeten we maar een nieuw topic voor aamaken, het ging hier over invertsuiker 🙂

In forum Recepten

9 jaar geleden

Hahahahaha Ik vind dat van die shirts laten drukken wel leuk eigenlijk! We hebben al petjes van Still Spirits en van de grainfather. Mooie Stookforum Shirts en Caps voor tijdens het stoken, leuke merc...

In forum Recepten

9 jaar geleden
RE: forum test topic (alleen om te testen)

Captcha was ik laatst zelf aan begonnen, maar daarvoor moest ik weer een bestand uploaden en ik heb er zelf niet veel verstand van. Bang dat ik iets goed werkends verknal.Het staat op het lijstje van ...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Beginnen.

Ook is het zo dat als je je pulp in een emmer laat vergisten dat alle vaste stoffen naar de bodem zakken en de vloeistof bovenop met een hevel eenvoudig is af te tappen naar je ketel. Je hebt dan alle...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Klopt, bij turbo's heb je er niets aan. Die knallen gewoon door, invert of niet. Het is zelfs zo dat als je mash uitgegist lijkt te zijn en je kristalsuiker zo uit de zak in je emmer erbij kiepert dat...

In forum Recepten

9 jaar geleden
RE: forum test topic (alleen om te testen)

Ik heb geen idee, volgens mij komen er wel meer te staan. Het wordt inderderdaad een enorme brei van hashtags, vooral als er tekst met opmaak wordt gecopieerd dan staat het vol met codes. Ik haal dat ...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
Pagina 396 / 456