Forum antwoorden aangemaakt

RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

@Dumo Ja dat kan, High Performance Cleaner is ook geschikt voor zachte metalen zoals koper. Groetjes, Jan

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: Mijn mashes

Mooie hobby he ?

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Overig zuurstof uit suikerwash halen

Turboclear werkt sowieso wel, maar klaren gaat het beste op een lage temperatuur. Je zou hem een nachtje buiten kunnen zetten met het klaringsmiddel er in. Maar je kunt hem het beste niet meer vervoer...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: forum test topic (alleen om te testen)

Ja, die komen hier rechts te staan. Heel iritant als iemand een tekst vanaf een andere site kopieert staan er weer allemaal onzin hastags die ik moet verwijderen?

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Mijn mashes

Kilootje suiker doet wonderen 🙂 hoeveel liter zit er in je emmer?je kunt ook stapsgewijs proberen met beetje suiker Doe er eens 250 gram bij en kijk of het waterslotje weer gaat pruttelen. Meestal wel...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Overig zuurstof uit suikerwash halen

Klopt, als je gebruik wilt maken van klaringsmiddel is het handig om 2 emmers te hebben. Bij het overhevelen ben je dan je 1e bezinksel al kwijt en inderdaad veel co2 belletjes zijn al weg. Ook een ev...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Werking/opmaak van de site

Is het mogelijk een bepaald gedeelte van het forum af te schermen voor mensen die niet zijn ingelogd? Daarmee kun je iets gevoeliger informatie wel delen met je mede stokers welke niet openbaar op het...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Donkerbruine basterdsuiker

Vergisten vanaf bruine basterdsuiker heeft vrijwel geen invloed op de smaak. het is geen melasse, laat staan rietsuiker melasse. Hett is gewone kristalsuiker met invertsuikerstroop erdoorheen geroerd....

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: pffff mijn eerste ketel is gekocht

Haha goed plan!

9 jaar geleden

De hoeveelheid staat nergens beschreven. Het mag, zolang het bedoeld is voor gebruik binnen het eigen gezin. Flessen appelcider, wijn of bier uitdelen op de buurt bbq is niet toegestaan! In mijn gespr...

9 jaar geleden

Dat is idd een accijnzen dingetje.... ook al is het licht alcoholisch en voor gebruik binnenshuis vrij toegestaan, als je het gaat verkopen moeten er gewoon accijnzen worden afgerekend. En zeg nou eer...

9 jaar geleden
RE: Mijn destilleer installatie

Mailadres verwijderd, bedankt voor het melden! Dit soort info kunnen jullie ook aan elkaar sturen met een prive berichtje, dan krijgt alleen de ontvanger het te zien. Zelfs ik kan dan niet meelezen 😉

9 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Lunae, welkom hier! Veel lezen en schrijven en je wordt vanzelf een Pro! Gezellig dat er weer een vrouw bij is. Het heeft inderdaad iets weg van een mannen hobby maar dat hoeft niet zo te blijven. 2...

In forum Stel je even voor...

9 jaar geleden
RE: Watermeloen

Aan het einde van een marktdag krijg je voor prikkie tassen vol fruit mee. Succes! ?

In forum Recepten

9 jaar geleden
RE: Watermeloen

Bij appels merk ik het al binnen 2 weken. Je ruikt dan echt al een geuren boeket. Maanden zijn waarschijnlijk beter maar zo lang ligt het hier niet.

In forum Recepten

9 jaar geleden
Pagina 397 / 456