Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Watermeloen Heel veel succes! Ik heb zelf geen ervaring met watermeloen. ik heb wel eens gehoord dat je na het stoken niet heel veel smaak terugproeft, maar dat is een kwestie van proberen. Sowieso, als je 2 ... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Hallo medestokers,Vraagje moet ik speciale whiskey of rumgisten gebruiken of kan gewone oo Hoi Diemse Moonshiner, Je kunt de vraag beter in het tekstveld schrijven en bij het onderwerp een pakkende titel bedenken 🙂 Wat betreft je vraag. Je kunt in principe voor alles bakkersgist gebruiken. ... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: pffff mijn eerste ketel is gekocht Haha ja, alcoholprut maar dat klinkt zo smerig. Suikermash is nederlands en engels door elkaar heen. we noemen het ook wel een sugarwash. Mash gebruik je weer meer als je whisky maakt. Bij fruit n... |
9 jaar geleden |
|
RE: pffff mijn eerste ketel is gekocht Ik kan me er iets bij voorstellen Maboc, 70% van je distillaat bestaat nog steeds uit Hugo maar dan zonder de suiker en de bubbels 🙂 Wat een verschil als je eens een whisky mash opzet of een emmer a... |
9 jaar geleden |
|
RE: Overig zuurstof uit suikerwash halen Ben je van plan klaringsmiddel te gebruiken? In dat geval moet je ontgassen, bedoel je dat? Dat houdt in dat je alles even doorroert zodat alle co2 belletjes uit je wash verdwijnen. Anders kan het kla... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Watermeloen 2 trossen druiven gaan je emmer niet verpesten hoor 🙂 En sowieso gewoon een beetje voorloop wegnemen. Je kunt ook gewoon pecto enzymen toevoegen, die breken de pectine af. Pruimen bevatten heel veel... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: pffff mijn eerste ketel is gekocht Dat gaan jullie zeker kunnen 🙂 Veel plezier! |
9 jaar geleden |
|
RE: pffff mijn eerste ketel is gekocht Mooi man! Maar die lege flessen Hugo, heb je dat in je ketel gedaan? Dat is toch heel licht alcoholisch of valt dat mee? |
9 jaar geleden |
|