Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Watermeloen Heel veel succes! Ik heb zelf geen ervaring met watermeloen. ik heb wel eens gehoord dat je na het stoken niet heel veel smaak terugproeft, maar dat is een kwestie van proberen. Sowieso, als je 2 ... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Hallo medestokers,Vraagje moet ik speciale whiskey of rumgisten gebruiken of kan gewone oo Hoi Diemse Moonshiner, Je kunt de vraag beter in het tekstveld schrijven en bij het onderwerp een pakkende titel bedenken 🙂 Wat betreft je vraag. Je kunt in principe voor alles bakkersgist gebruiken. ... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: pffff mijn eerste ketel is gekocht Haha ja, alcoholprut maar dat klinkt zo smerig. Suikermash is nederlands en engels door elkaar heen. we noemen het ook wel een sugarwash. Mash gebruik je weer meer als je whisky maakt. Bij fruit n... |
9 jaar geleden |
|
RE: pffff mijn eerste ketel is gekocht Ik kan me er iets bij voorstellen Maboc, 70% van je distillaat bestaat nog steeds uit Hugo maar dan zonder de suiker en de bubbels 🙂 Wat een verschil als je eens een whisky mash opzet of een emmer a... |
9 jaar geleden |
|
RE: Overig zuurstof uit suikerwash halen Ben je van plan klaringsmiddel te gebruiken? In dat geval moet je ontgassen, bedoel je dat? Dat houdt in dat je alles even doorroert zodat alle co2 belletjes uit je wash verdwijnen. Anders kan het kla... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Watermeloen 2 trossen druiven gaan je emmer niet verpesten hoor 🙂 En sowieso gewoon een beetje voorloop wegnemen. Je kunt ook gewoon pecto enzymen toevoegen, die breken de pectine af. Pruimen bevatten heel veel... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: pffff mijn eerste ketel is gekocht Dat gaan jullie zeker kunnen 🙂 Veel plezier! |
9 jaar geleden |
|
RE: pffff mijn eerste ketel is gekocht Mooi man! Maar die lege flessen Hugo, heb je dat in je ketel gedaan? Dat is toch heel licht alcoholisch of valt dat mee? |
9 jaar geleden |
|
RE: Berekenings tools ? dan heb je hem wel in een kartonnen doosje inplaats van een kunststof box. Maar bestel hem gerust in China hoor, als ik daarvan zou moeten leven zou ik heel veel refractometertjes moeten verkopen ? |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: pffff mijn eerste ketel is gekocht Alles zit erbij. Alleen een tuinslang niet. Dus als Maboc geen tuinslang heeft is de bouwmarkt tot 21.00 open ? |
9 jaar geleden |
|
RE: Bier drinken zou eigen verplicht moeten worden! Daarom vond ik hem ook zeker leuk 🙂 Helaas kan ik hem niet laten staan. Daar zijn weer andere fora's voor 🙂 |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
9 jaar geleden |
|
RE: pffff mijn eerste ketel is gekocht Mocht ze hem al uitpakken? Eenmaal opgebouwd is hij wel wat groter dan de doos hoor 🙂 Oh ja, als je de thermometer er in schroeft staat hij meestal op zn kop. Aan de achterkant zit een stelschroef... |
9 jaar geleden |
|
RE: pffff mijn eerste ketel is gekocht Haha kun je doen 😉 Maar hij zal ook niet weglopen hoor 🙂 Veel plezier er mee! Ben benieuwd naar je eerste stooksels! |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Zo ben ik zelf gek op geconfijte eend. Dat zijn eendenpoten gegaard in ganzenvet op slechts 60 graden. Je kunt je voorstellen dat dat wel wat uurtjes duurt voor dat gaar is. Nooit aan gedacht dat dat ... |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Bier drinken zou eigen verplicht moeten worden! Nimrax, ook al vind ik je filmpje heel grappig, ik heb hem toch maar verwijderd. Ik wil niet dat iedereen straks dat soort dingen gaat posten 🙂 Maar idd, hij is leuk! |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
9 jaar geleden |