Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Meten en weten Ik kan er nog niet veel over zeggen maar ik houd jullie op de hoogte. Ze zijn niet zo snel in reageren, en morgen is het dag van de arbeid, dus dan ligt ook alles plat ? |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: pffff mijn eerste ketel is gekocht Klopt, lekker temperatuurtje zo! De Heat gist is trouwens ook binnen. Maar is nu nog niet echt nodig. Ik ben benieuwd naar je experiment met 9,5 kilo. Hoeveel liter heb je nu en heb je een idee hoe st... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Meten en weten Je bent goed bezig Jan 😉 Met dank aan jou Erik, ik kende het eerst ook niet. Ik lees en leer ook bij 🙂 en als er vraag naar is dan ga ik het proberen te regelen ? |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: pffff mijn eerste ketel is gekocht Maboc, Dinsdag heb je je ketel in huis! Heel veel stookplezier! En we lezen je ervaringen graag op het forum 🙂 |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Meten en weten Ik sta al in contact met die lui van Tilt. Wellicht binnenkort ook hier verkrijbaar ? |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: 2 x stoken Hij heeft een T500 boiler met copperdome en alambiek koeler ? |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Hallo mede stokers hoe kan ik het beste mijn gestookte rum 80% verlagen in alcoholpercenta Gewoon met water. Berekeningstools kun je hier vinden: |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Haha ja ik zag het al, hij was even druk 😉 Ik denk die is hem weer gesmeerd naar Roemenie...Doet mijn vader ook altijd. Dat is ook de schrijver van het verhaal "De Geest In De Fles"die je op de winkel... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Hij is dus lekker! Heeft iemand onlangs nog wat gehoord van Chris V? Of zit hij weer alcohol te stoken in roemenie? Nimrax, jij bent meestal wel op de hoogte 🙂 |
9 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? Deventer en Amsterdam, ik splits mijzelf op 😉 |
9 jaar geleden |
|
RE: Noord Hollanders Emwinkel eerst bellen, is al vaker geprobeerd maar meestal hebben ze het niet. Daarom ff bellen anders ga je mischien voor niks ☺ |
9 jaar geleden |
|
RE: Koude pastasalade met verse spinazie Er word heel veel over eten, koken en keukenaparatuur gepraat dus daar hebben we nu een speciale rubriek voor, de kookhoek. |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky volgens stookTV Hoi Wersi, even voor de duidelijkheid. Je hebt het niet bij stöokwinkel besteld want wij verkopen geen mout en geen alcotec gist. Je schrijft ook dat de ketel vrij leeg was na de laatste stook. Dat ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky volgens stookTV Buiten dat, na een 2e en 3e stook kom je tot 27%. Stook je soms net zo lang tot de ketel droogkookt? Je vangt namelijk enorm veelwaterdamp op. Waar meet je je alcohol mee? Dit soort lage percentages l... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
Antwerps stoofvlees? Hulp van Belgische leden 🙂 Patatje stoofvlees, dat kennen wij in nederland ook. In onze snackbar/frietkot/frituur halen ze dat uit een blik... wij hollanders staan niet bekend om onze lekkere frieten. Onze zuiderburen daar in t... |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |