Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Beste Stroganoff recept Als de mooie Le Creuset pannen je budget te boven gaan dan zijn er nog de Faitout pannen. Wat uiterlijk en functionaliteit betreft vergelijkbaar met Le Creuset, ze zijn alleen iets lichter en niet han... |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky volgens stookTV Ja klopt, maar mocht je interesse hebben wil ik ze wel voor je meenemen hoor. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky volgens stookTV Als ze bij de Sligro weer eens in de aanbieding zijn zal ik het hier even melden ☺ |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky volgens stookTV Niet te lang hoor, met 2 weken gooi ik het door een zeef en gaat het de fles in ? dat is natuurlijk niet te vergelijken met rijping op vat maar zo is de smaak voor mij perfect. Als je hem nu al proef... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky volgens stookTV Bij de sligro zijn ze heel vaak in de aanbieding voor 20,00 excl btw. In de winkel betaal je rond de 50,00. Maar is sowieso een fijne investering. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky volgens stookTV Dumo, ik gebruik een Kilner pot van 8 liter (degelijke weckpot met kraan) voor mijn Whisky en gebruik 1 test zakje en dat is meer dan genoeg. De kleur zit er al na 1 dag in . En de smaak is zeer goed,... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Ketel Spuwt ipv druppelen of stromen .. En de temperatuur vast te houden. Dus geen thermostaat gebruiken waarbij de warmtebron afslaat als er een bepaalde temperatuur is bereikt. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Absint zelf maken In 2005 werd het Absint verbod aangevochten door een nederlandse slijter die het gewoon in het assortiment had staan. De voedsel en waren authoriteit legde hem een dikke boete op en nam de drank in be... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Verdampt alle alcohol bij het braden en koken? Als je maar lang genoeg doorkookt verdampt het uiteindelijk wel. Maar denk maar aan je koperen keteltje. Daar komt na een uur nog alcohol uit. In de backset zit dan ook nog rest alcohol. Dat is met he... |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
RE: Gebruikte eiken vaten voor een redelijke prijs Klopt, prima spullen en heel aardige mensen! Mariska en haar man zijn erg klantvriendelijk en meedenkend. |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
9 jaar geleden |
|
RE: mijn 3,5 kolomketeltje Aan de achterkant van je thermometer zit een klein schroefje, als je die even losdraait kun je je thermometer recht zetten. Daarna draai je hem weer vast 🙂 |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Verdampt alle alcohol bij het braden en koken? Heel goede tip! Zeker niet alle alcohol verdampt. Ook voor kinderen moet er niet teveel achter blijven. Ze kunnen wel een geflambeerd dessertje nemen hoor (als ze dat al lusten) Maar ik zou het Strog... |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
RE: Basis distillaat van suiker en Turbogist Rietsuiker vergist moeizamer dan kristalsuiker. Je gebruikt het als je rum wilt maken en dan ook nog met speciale gist. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Beste Stroganoff recept Is een Cote de Boeuf van Piet van den Berg 🙂 Topvlees! Mijn vrouw houd ook wel van een borreltje maar ze voelt hem al na 1 glaasje 🙂 Geeft niet hoor, is ook wel schattig haha |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
RE: Beste Stroganoff recept Klopt, een goed stuk vlees behoeft geen saus. |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |