Forum antwoorden aangemaakt

RE: Beste Stroganoff recept

In forum De kookhoek

9 jaar geleden

Eigenlijk heb je een Demi Glace nodig. (Dat gebruikten we zelfs in het restaurant niet hoor) Dan moet je eigenlijk beginnen met steeds als je resten over hebt van je vlees en groenten om dat bij elkaa...

In forum De kookhoek

9 jaar geleden

Nee ik zou stoppen met meer erbij gooien. Als de smaak goed is niks meer aan doen.

In forum De kookhoek

9 jaar geleden

nadat je de groenten hebt gebakken, wat heb je er bij gegooid? Heb je een basis paprikasaus genomen, een tomaten mengesel of ingedikte bouilon?

In forum De kookhoek

9 jaar geleden

Nee is nu te laat, houd er maar een vlammetje bij, dat brand niet meer 🙂

In forum De kookhoek

9 jaar geleden

Je hebt niet gefambeerd denk ik he? Je doet de drank erbij en je laat het pruttelen. Dan heb je altijd rest alcohol. Den aan een klassieke ketel, Als er op het laatst nog druppels uitkomen bevatten ...

In forum De kookhoek

9 jaar geleden

Ziet er goed uit. Met paprikapoeder krijg je een vollere rode kleur maar dit is lekkerder. Bij ons in het restaurant moest de bediening de saus aan tafel koken. Ze kregen een sauciere met basis paprik...

In forum De kookhoek

9 jaar geleden

Kleine blokjes augurk door de saus geeft een heerlijk frisse smaak. Geniet er van! vooral veel verse paprika. Paprikapoeder is een prima toevoeging maar bij grote hoeveelheden vind ik de smaak te zwaa...

In forum De kookhoek

9 jaar geleden
RE: Whisky volgens stookTV

30-45 ppm is wel heel heftig hoor. Je moet er van houden. Ik kan het wel waarderen, maar voor velen zal de turfsmaak te erg aanwezig zijn.

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Ja, mislukte limoncello terugstoken naar neutraal.

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: Copperdome voor T500 en Grainfather weer beperkt beschikbaar

Hoi Rob, ja, zodra hij verzonden is krijg je een track & ttacelink gemaild door DPD. Groetjes, Jan

In forum Grainfather

9 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Merken mag je gerust noemen hoor 😉 Ook welkom namens mij!

In forum Stel je even voor...

9 jaar geleden
RE: Copperdome voor T500 en Grainfather weer beperkt beschikbaar

Excuses, het wordt woensdag ?

In forum Grainfather

9 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Hok Mark, Hoe het kan weet ik niet. Ik heb wel eens gehad dat ik teveel wit van de citroen er in had gedaan en toen was het echt niet lekker geworden. Ik heb toen opnieuw gestookt in een koperen ala...

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: Werking/opmaak van de site

De afgelopen dagen zijn we druk geweest om de winkelsite om te zetten naar een beveiligde server. Nu was er eigenlijk niets onveiligs aan. De betalingen verliepen altijd al via de beveiligde verbindin...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
Pagina 401 / 456