Forum antwoorden aangemaakt

RE: Problemen bij het distilleren en de oplossingen

Ik krijg trouwens hele goeie Cider gist binnen van Mangrove Jacks, ook van IMake! Kost bijna niks (€ 1,50) is ideaal voor fruitvergisting. Met een beetje geluk is die morgen binnen.

In forum Stooktips

9 jaar geleden

De groothandel van Alcotec, Hambleton Bard in Engeland stuurt mij keer op keer een nette lijst met hun producten, als ik dan een bestelling paats hoor je er niets meer van. heel appart. Mail wordt nie...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
Copperdome voor T500 en Grainfather weer beperkt beschikbaar

Hoi allemaal, Na een periode van leveringsproblemen zijn er eindelijk een paar Copperdome's en condensors naar ons onderweg. Maandag komen er 7 binnen en er zijn er nog maar 3 op vrije voorraad. Daar...

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Jullie hoeven je daar idd niet bezwaard over te voelen hoor 🙂

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Werking/opmaak van de site

Vooral in de titels, soms in de tekst. Hoe dat precies komt weet ik niet. ik heb de website maker gevraagd een uitgebreidere zoekfunctie te gaan maken. Daar wordt aan gewerkt. Het is de bedoeling dat ...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Mijn Instalatie in mijn hokje,

Sorry dit is de directe link:

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: Mijn Instalatie in mijn hokje,

Natuurlijk heb ik hem ook in het assortiment 🙂

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
Tequilla Sunrise Chicken

Dit recept heb ik leren kennen van 24kitchen en ik heb het al verschillende malen gemaakt. Als je een accountje aanmaakt bij 24kitchen kun je zien hoe Rudolph van Veen het klaarmaakt. Het is heerlijk ...

In forum De kookhoek

9 jaar geleden
RE: Advocaat recept

En of de prijs niet te absurd is....dat is iets wat alleen jij kan bepalen. Le Creuset kost nou eenmaal veel geld, maar je hoeft ook nooit van je leven meer een nieuwe braadpan aan te schaffen. Het is...

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Woon je met z'n 2en? Dan is de 8 liter echt te groot. 6,7 liter past wel een rollade in hoor. een te grote pan is ook niet fijn. Bedenk dat de hele bodem heet wordt dus niet alleen het stukje waar je ...

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Echt tips heb ik niet, als je specifieke vragen hebt wil ik wel proberen ze te beantwoorden 🙂 Ik heb de Le Creuset Signature 28 cm, gezin 5 personen dus een beetje formaat mag wel. Mijn vrouw gebruikt...

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Dit is het grillplaatje van Creuset. Ik heb mij laten vertellen dat hij ook op inductie kan net als de rode braadpannen. Vlees alleen insmeren met olie en eventueel verse kruiden en dan zonder verdere...

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Haha ok.... wat betreft het vlees. Mijn keurslager hier in deventer heeft veel dingen gewoon niet. De ossehaas is perfect en hij weet exact van welke boerderij ze komen en wat ze gegten hebben. Maar e...

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Ik dacht trouwens dat je zo'n rode gietijzeren Creusetpan bedoelde ? deze is ook heel goed. Gaan jaren mee!

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Ziet er goed uit. Olie er op en goed inwrijven. Geniet er van! We horen het wel ?

In forum Likeuren

9 jaar geleden
Pagina 402 / 456